וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוביה ובתיה נהרגו בדרך לסיום קורס קצינים של הנכד: "לא נתפס"

הזוג שנהרג בתאונה ליד בה"ד 1 היה בדרכו לטקס הסיום של גדוד "גפן". בתאונה נהרג גם תייר צרפתי ובת זוגו נפצעה קשה. "לא ייאמן שהם נהרגו בדרך לסיום הקורס של הנכד שבו היו גאים כל כך"

צילום: בני בן סימון

הזוג שנהרג אתמול (רביעי) בתאונה הקטלנית בסמוך לבה"ד 1, היה בדרך לטקס סיום קורס הקצינים של נכדם ליאור בבית הספר לקצינים. השניים, טוביה ובתיה מרגלית, בשנות ה-70 לחייהם מרמת גן, נסעו ביחד עם בתם לטקס הסיום של גדוד "גפן" והתנגשו חזיתית במכונית שבה נסע זוג תיירים מצרפת. הלווייתם תיערך היום ב-15:00 בבית העלמין קריית שאול בתל אביב.

היום פנו בני המשפחה למרכז הלאומי להשתלות וביקשו לתרום כל איבר של הסב והסבתא שיוכל להציל חיים. "הלב נקרע, סבתא וסבתא היו אנשים מדהימים ותומכים עם לב ענק. קשה לעכל את הבשורה הקשה שהם אינם. תמיד היינו כרוכים סביבם", אמרה עופרי, נכדתם של בתיה וטוביה.

שכניהם של בני הזוג הזדעזעו לנוכח הטרגדיה. "הם היו זוג נפלא, לא ייאמן שדווקא בדרך לסיום הקורס של הנכד שבו היו גאים הם נהרגו, זה בלתי נתפס", אמרו.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: אבחן ריסון הבנייה בהתנחלויות, ביקשתי הכרה בגולן
המשבר באל על הסתיים: הושגו הבנות בין הנהלת החברה לטייסים
"אני מתבייש, אבל נגד": ש"ס הצביעה נגד חוק הנלחם באפליית מזרחים

טוביה ובתיה מרגלית שנהרגו בתאונת הדרכים סמוך לבה"ד 1, פברואר 2017. באדיבות המשפחה
"אבדה גדולה". טוביה ובתיה מרגלית/באדיבות המשפחה

"זו אבדה גדולה, משפחה ושכנים מדהימים", אמר אחד משכניהם. "זוג מדהים, שומרי מצוות ואוהבים את הבריות, עשו רק טוב לסובבים. השבוע עוד הספקנו לשוחח בגינת הבית, והיום הם אינם. לא יאמן, לא מעכל את זה".

השכנים סיפרו כי בני הזוג אהבו מאוד לטייל, והרבו לחרוש את הארץ ולצאת גם לטיולים ברחבי העולם. "הסב היה בכושר נהדר, בן 76 ונראה כמו ובכושר של בן 56. איש אשכולות, איש מדהים, אבדה גדולה", אמר שכן של השניים. שכנה אחרת הוסיפה: "זו טרגדיה גדולה, שכנים נפלאים, לא ייאמן שבחזרה מקורס הקצינים של הנכד הם נהרגו, בלתי נתפס".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישראל צ'ארג, חברם של בני הזוג, התייחס בפייסבוק למותם של חבריו. "הם היו ידידים שלי ועמיתים להתנדבות בבית החולים שיבא בתל השומר. טוביה ובתיה מרגלית, מהטובים שבטובים באזרחי ישראל שהכרתי", כתב. "רק לפני שבוע התייעצתי עם טוביה לגבי טיולים בחו"ל שנהג לארגן. טוביה הופיע בפרסומת ששודרה לפני כחצי שנה שקראה לאזרחים להתנדב בבתי חולים, מה שאני והוא נוהגים לעשות שנים. אלוהים - למה אתה לוקח את הטובים? יש כל כך הרבה רעים ומושחתים אז דווקא את הטובים ביותר? אני לא מפסיק לבכות".

תאונת דרכים בצומת הרוחות, מצפה רמון. פברואר 2017. דוברות כבאות והצלה נגב, דוברות כב"ה
זירת התאונה/דוברות כב"ה, דוברות כבאות והצלה נגב

התאונה אירעה בכביש 40, בסמוך לצומת הרוחות לכיוון בה"ד 1 כששתי מכוניות התנגשו זו בזו בעוצמה. בתאונה הייתה מעורבת מכונית נוספת. בני הזוג נהרגו הבת ואישה נוספת נפצעו באורח קשה. במכונית השנייה נהרג תייר צרפתי ובת זוגו נפצעה באורח קשה. שתי נשים נוספות נפצעו באורח בינוני וקל.

חוה סמית מחולון שנפצעה באורח קל סיפרה: "נסענו לבית של חברים במדרשת בן גוריון ואחר כך ביקרנו חברים במצפה רמון. הייתי ברכב עם החברה הכי טובה שלי, כולנו היינו חגורות. פשוט נסענו ומישהו נחת עלינו. נשארתי בפוקוס כי רציתי לבדוק שהחברות שלי בסדר. ההגה נתקע והרגל של חברה שלי שנהגה, נשברה. היו זכוכיות בכל מקום. בהתחלה לא יכולנו לנשום מהאבק של כריות האוויר וזה הדבר האחרון שאני זוכרת".

(עדכון ראשון: 21:32)

זק"א בזירת תאונת הדרכים בצומת הרוחות בסמוך לבה"ד 1, 15 בפברואר 2017. בני בן סימון
זירת התאונה/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully