וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לפרצוף האומלל של מלניה טראמפ נחשפת

30.1.2017 / 7:08

מה נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לחש לאשתו שהרגיז אותה כל כך? כנראה שכלום. ברשת טוענים שנמצאה הסיבה להבעת הפנים הזועמת של מלניה טראמפ בטקס ההשבעה ואנחנו די בהלם שפספסנו את זה

מלניה בטקס ההשבעה של הנשיא דונלד טראמפ/רויטרס

עבר רק שבוע מאז שדונלד טראמפ הפך באופן רשמי לנשיא ה-45 של ארה"ב ונראה שכל מה שמעסיק אותנו, מלבד כמובן ההגבלות שהטיל הנשיא על קליטת מהגרים, היא מה שלום אשתו, הגברת הראשונה מלניה טראמפ. לא רק אנחנו דואגים לשלומה: קמפיין ויראלי הנושא את האשטאג #לשחרראתמלניה תפס תאוצה ברשתות החברתיות אחרי שסרטון שלה בפרצוף זועף מטקס ההשבעה עורר דיון נרחב ברשת. בקטע המתועד, נראית מלניה מחייכת חיוך קורן לבעלה כשהוא מסתכל עליה ומשנה את הבעת פניה לקפואה, זועפת ועצובה רגע אחרי שהוא מסית את מבטו חזרה. השינוי הדרסטי בפניה הטריד את הרשת בשאלה מה אמר לה הנשיא שהצליח להוציא אותה משלוותה? אחרי אינספור ספקולציות וממים משעשעים בנושא, ברשת סבורים שנמצאה התשובה.

כל מי שצפה בקליפ התמקד במלניה - אך מתברר שלא בה היינו צריכים להתמקד. צפו בקטע שוב והפעם שימו לב לבתו של דונלד טראמפ, איוונקה, שעומדת מאחורי מלניה. אתם רואים את מה שאנחנו רואים?

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מלניה טראמפ מעוררת דאגה בגלל הפרצוף שלה בטקס ההשבעה

לכתבה המלאה

אם נתמקד באיוונקה, נראה שגם היא מחייכת אל אבא שלה וזה מעלה סימן שאלה נוסף: האם דונלד טראמפ יצר קשר עין עם אשתו או עם בתו? אם זו בתו שזכתה להתייחסות, נראה שלגברת טראמפ יש סיבה מוצדקת לכעוס על ההתעלמות המוחלטת ממנה של בעלה. הכיוון אליו מסתכל טראמפ והעובדה שהוא ובתו מרימים גבות כמעט באותו זמן מחזק את ההנחה שטראמפ בחר לחלוק את הרגע עם איוונקה ולא עם אשתו. למען האמת, לא נאשים את מלניה אם זו הסיבה האמיתית לשינוי הדרסטי במצב רוחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
איוונקה טראמפ מאיימת על מקומה של הגברת הראשונה?/מערכת וואלה, צילום מסך

היו לא מעט שחשבו שאיוונקה תאפיל על מלניה כ"גברת הראשונה" האמיתית של ארה"ב. היא שמרה על פרופיל גבוה במהלך מסע הבחירות של אביה, עמדה לצידו לכל אורך הקמפיין ועל אף הסיפורים השליליים שיצאו נגדו, ועזרה לו ללטש את תדמיתו ולשנות את התפיסה הציבורית כלפיו. היא אפילו לקחה חלק מחובותיה של הגברת הראשונה, כשאירחה ביקורים של בעלי משרות בכירות, נפגשה עם ראש ממשלת יפן שינזו אבה, עם סגן הנשיא לשעבר, אל גור, ועם מנהלים של ענקיות טכנולוגיה כמו פייסבוק ואפל. מלניה, לעומת זאת, החליטה שלא לעבור לגור בבית הלבן ולהישאר בדירתה שבניו יורק עם בנה בן ה-10, בארון, שלומד שם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
#מלניהבלתינראית/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully