וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בצפון: גבר חשוד שרצח את אשתו, שני ילדיו וילד שהתארח בביתו

אלי אשכנזי ושלומי גבאי

29.1.2017 / 0:24

על פי החשד, האב רצח את אשתו דור כרסנטי-סלע בת ה-23 ואת שני ילדיהם, בנימין בן השנה ויוסף בן השנתיים, ואת נחמן עתיה בן ה-11. אחיו אותר בסמוך לזירה שבמושבה מגדל כשהוא במצב בינוני וסובל מפצעי דקירה. החשוד נתפס לאחר זמן קצר במטע סמוך ונעצר

אלי אשכנזי

דור כרסנטי-סלע, תושבת המושבה מגדל בת 23, שני ילדיה בני השנה והשנתיים בנימין ויוסף, ונחמן עתיה, בן 11, שהתארח בביתם, נרצחו אתמול (שבת) בדירה במושבה מגדל שליד טבריה, על פי החשד בידי אבי המשפחה. על גופותיהם של הארבעה היו סימני דקירה רבים, וצוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותם במקום. ילד נוסף, בן 10, אחיו של בן ה-11 שנרצח, אותר בסמוך לזירה במצב בינוני כשהוא סובל מפצעי דקירה. הוא פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה באמצעות מסוק.

המשטרה עצרה את האב החשוד במטע סמוך לזירת האירוע. כוחות גדולים הגיעו למקום - בית הוריו של החשוד, שם התגוררה המשפחה - ופתחו בחקירת האירוע. הכוחות הוזעקו לאחר שאביה של כרסנטי-סלע נכנס אל הבית וגילה את הזוועה שהתחוללה במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
מחיקת מורשת אובמה ומשבר דיפלומטי: השבוע הראשון והסוער של טראמפ
חשש לשיטפונות, חסימות כבישים - ושלג: סערה חורפית ברחבי הארץ
סוגרים את השערים: אזרחי מדינות מוסלמיות הורדו מטיסות לארה"ב

זירת הרצח ביישוב מגדל שליד טבריה בו נדקרו למוות אם ושלושת ילדיה, 28 בינואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
הדירה שבה נמצאו גופות ההרוגים/חטיבת דובר המשטרה
נחמן אטיה הילד בן החמש שנדקר למוות במגדל עם אביו, 28 בינואר 2017. באדיבות המשפחה
נחמן אטיה שנרצח, עם אביו/באדיבות המשפחה

הדוד של כרסנטי-סלע אמר לוואלה! NEWS: "נפל עלינו אסון כבד ברגע אחד". לדבריו, "לא הייתה שום בעיה, שום סימן. הם גרו אצל אחי (אביה של הנרצחת, א"א), הכול היה בסדר".

ד"ר האני באחוס, מנהל מערך הטראומה בבית החולים רמב"ם, סיפר עם קבלת הפצוע כי "הילד עם חתכים עמוקים מאוד, בפנים, בצוואר ובכפות הידיים. הוא עבר בירור ראשוני במהלך קבלתו למיון, והעלנו אותו לחדר הניתוח. הוא מוגדר במצב בינוני, ואני מאוד מקווה שמצבו ישתפר. לא נשקפת סכנה לחייו".

זירת הרצח ביישוב מגדל שליד טבריה בו נדקרו למוות אם ושלושת ילדיה, 28 בינואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
זירת הרצח/חטיבת דובר המשטרה

"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע", סיפרו פרמדיק מד"א דודו פחימה ופרמדיקית מד"א נדין ג'ובראן שהגיעו לזירה. "אישה ושלושה ילדים היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות על גופם. לצערנו הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. ילד נוסף שהיה מחוץ לבית היה בהכרה וסבל גם הוא מחבלות וסימני אלימות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו מוגדר קשה ויציב".

קרוב של החשוד ברצח סיפר אחר הצהריים לוואלה! NEWS כי אתמול התנצל בפניו, אך לא הסביר את עצמו. "הוא ראה אותי וביקש ממני סליחה. לא ידעתי על מה", אמר. הוא הוסיף: "אני לא יודע מה נכנס בו. לא ידעתי על בעיות כלשהן ביניהם. זה בלתי נתפס, אי אפשר לעכל אסון כזה".

רצח במגדל העמק של אב את משפחתו, 28 בינואר 2017. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
בן העשר פונה להית החולים רמב"ם עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

תושב מגדל סיפר כי הילד שנפצע היה עם גבס בידו, "ואולי זה מה שהגן עליו". הוא סיפר כי החשוד ברצח ישב סמוך אליו אתמול בבית הכנסת. "בחיים לא הייתי משער שהוא מסוגל למעשה נוראי כל כך. כולנו במושבה נזקקים לחשבון נפש, לחשוב אם היה משהו שיכולנו לראות, אם יכולנו למנוע את הטבח הזה". הוא ציין כי בשעת הרצח ישב עם האדם שבנו נרצח. "ראיתי אותו נסער, והלב נקרע כששמעתי מה קרה לילדיו".

(עדכון ראשון: 15:15)

הנער שנפצע לאחר ששכנו רצח את רעייתו וילדיו בבית החולים רמב"ם בחיפה, 28 בינואר 2017. שלומי גבאי
בן השכן שנפצע מדקירות בבית החולים/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully