וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נחקר במעונו במשך יותר מ-3 שעות; צפוי להיחקר שוב בשבוע הבא

חוקרי יאח"ה בחקירת פרשת המתנות ופרשת נתניהו-מוזס, בצל התבטאויותיו של ראש הממשלה בימים האחרונים בנושא. נתניהו למשתתפי ה"ליכודיאדה": "גורמים מסוימים מבקשים להשפיע על רשויות אכיפת החוק להגיש נגדי כתב אישום, התמיכה שלכם חשובה"

צילום: גדעון צנטנר

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נחקר הבוקר (שישי) בפעם השלישית בגין החשדות נגדו בפרשת המתנות ובפרשת שיחותיו עם מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס. חוקרי יאח"ה נכנסו למעונו הרשמי בירושלים לקראת השעה 10:00 בבוקר, וסיימו את חקירתו ב-13:15. אתמול נחקר מוזס עצמו בפעם החמישית מאז החלה חקירת הפרשה.

החוקרים בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור, עסקו בחקירה באימות גרסאותיו של מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס שנחקר בפרשה שבע פעמים. רק בשולי החקירה, חזרו החוקרים והציגו שאלות בפרשת המתנות ובעניין הקשר של המשפחה עם איש העסקים ארנון מילצ'ן. בשבוע השבוע צפוי להיחקר נתניהו שוב.

ראש ממשלה תחת חקירה | סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
נתניהו מגיב לריאיון ברק בוואלה! NEWS: "ניסיון הפיכה שלטונית"
נתניהו: "אותי חוקרים? זו בדיחה. מותר לקבל מתנות מחברים"
20 שנות שלטון בחקירה: למה המנהיגים שלנו מסתבכים עם החוק?

רכבם של חוקרי המשטרה בתיקו של ראש הממשלה בנימין נתניהו,  27 בינואר 2017. רוני כנפו
רכבם של חוקרי המשטרה בבית ראש הממשלה שבבירה, היום/רוני כנפו

לאחר החקירה שלח נתניהו מסר למשתתפי אירוע "הליכודיאדה" באילת, ובו טען כי ישנם גורמים הפועלים כדי להביא להגשת כתב אישום נגדו. "התמיכה שלכם חשובה במיוחד על רקע מסע לחצים בלתי-פוסק מצד גורמים מסוימים, שמבקשים להשפיע על רשויות אכיפת החוק והיועץ המשפטי לממשלה להגיש נגדי כתב אישום", ציין נתניהו. "התשובה לגורמים אלה ברורה: בדמוקרטיה מחליפים שלטון נבחר בקלפי, ולא במסע לחצים מתוזמן על רשויות האכיפה והיועמ"ש".

"אנו יכולים להיות גאים בכך שתנועת 'הליכוד' מגבה לאורך השנים את מנהיגיה וניצבת מאחוריהם, בניגוד למה שקורה במפלגות אחרות", הוסיף ראש הממשלה בדבריו. "אתם, כמו רוב הציבור בישראל, לא קונים את המתקפה הזאת נגדי. אני מרגיש את עומק התמיכה בי. בזכות תמיכתם – ובעזרת השם – אני מתכוון להמשיך להוביל את 'הליכוד' ואת מדינת ישראל עוד שנים רבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראש הממשלה בנימין נתניהו במליאת הכנסת, 25 בינואר 2017. נועם מושקוביץ
"קמפיין חסר תקדים". נתניהו מעל דוכן המליאה, שלשום/נועם מושקוביץ

בפרשת המתנות, המכונה גם "תיק 1000" נחקר חשד שלפיו קיבל נתניהו טובות הנאה מהמפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן ומהמיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר. הפרשה הנוספת "תיק 2000" עוסקת בשיחות שניהלו נתניהו ומוזס מהן עלה החשד כי האחרון הציע סיקור אוהד בעיתונו בתמורה לכך שהראשון יפעל לקידום חוק "ישראל היום", בשלהי הכנסת ה-19.

ביום רביעי עלה נתניהו על דוכן הנואמים בכנסת במסגרת שעת שאלות, והדף את ניסיונות חברי האופוזיציה להוציא ממנו התבטאות בעניין חקירותיו. בסיום פרק השאלות נשא דברים שנכתבו עבורו מראש על אודות החקירות ואמר כי "מותר לקבל מתנות מחברים". בהמשך תיאר נתניהו את השתלשלות האירועים שהובילה לחקיקת חוק ישראל היום ולפיזור הכנסת ה-19. "יש פה קמפיין חסר תקדים של ציד ורדיפה, של צביעות והפעלת לחץ. המטרה היא להחליף שלטון באמצעות לחץ תקשורתי על היועץ המשפטי כדי שיגיש כתב אישום בכל מחיר", אמר מעל דוכן הכנסת.

אמש הגיב נתניהו לריאיון שנתן לוואלה! NEWS ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ובו תקף אותו על כך שהוא מוביל "ממשלה ללא חזון וללא דרך". בפוסט שהעלה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו התייחס נתניהו לדבריו של ברק בריאיון וכן להתבטאויות בכלי התקשורת של ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) ויועצו לשעבר של ברק, שהתמודד בפריימריז במפלגת העבודה, אלדד יניב. "יצא המרצע מהשק: לחץ של אנשי תקשורת ופוליטיקאים על היועץ המשפטי וגורמי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום בכל מחיר נגד ראש הממשלה נתניהו", כתב ראש הממשלה.

(עדכון ראשון: 08:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully