וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עב"מ שואב מים או שזה סתם מערבולת אויר? שיפטו בעצמכם

28.1.2017 / 5:16

אל תמהרו ללכת על הקביעה ההגיונית. אם הסרטון הנדיר הזה אכן מציג מערבולת באוויר, איך תסבירו את הדבר המוזר שנכנס לענן ויוצא ממנו?

צילום מסך

מאמינים גדולים אנחנו לא. חובבי חייזרים בטוחים שעב"מ נצפה שואב מים מאוקיינוס אל מול חופי אלג'יריה ולא משנה מה הם יעשו - לשכנע אותנו שזה קרה לא יצליח להם. מצד שני, אנחנו לא יודעים להסביר מה זה הדבר המוזר הזה שנכנס לתוך ענן רגע לפני שהמערבולת הנדירה מתחילה - ויוצא ממנו רגע לפני שהיא נעלמת. חובבי הספקולציות, אם יש לכם מקום בקבוצה - נשמח להצטרף.

סרטון שצולם לפני כשבועיים בסמאטרפון ע"י עדי ראייה בחוף אלג'יריה נותח מאז ע"י מומחי עב"מים שקבעו חד משמעית שעד כמה שהדבר הזה נראה כמו מערבולת אווירית - זה לא. לדבריהם, מדובר בעב"מ ששואב מי אוקיינוס ואפילו ניתן לראות אותו מרחף אל תוך הענן ויוצא ממנו. ליתר דיוק, בסרטון ניתן לראות אותו יוצא מהענן - אך בנוגע לכניסה שלו - נאלץ לסמוך על עדותם של עדי הראייה שלא הספיקו לצלם את זה קורה אבל מבטיחים שזה קרה.

עב"מ שואב מים. צילום מסך
ואולי זה בכלל ציפור?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

זה ענן פשוט או עב"מ בהסוואה? התמונה שמטריפה את הרשת

לכתבה המלאה

קבוצת מומחי העב"מים, ה- SecureTeam10, שיתפו את הממצאים שלהם ברשת. "עדי הראייה ראו את זה במו עינייהם ואמרו שזה נראה כמו עב"מ שעף באוויר אל תוך העננים", אמר טיילר מקבוצת המומחים, "יש כמה דברים מוזרים שקורים בסרטון הזה, שבראשם העובדה שמסתתרר בענן אובייקט בלתי מזוהה, שנראה נכנס לענן ויוצא ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully