וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא ריבלין עבר בהצלחה התקנת קוצב לב בבית חולים

לאחרונה איתרו הרופאים הפרעה בקצב לבו של נשיא המדינה. בבית החולים שערי צדק הותקן בגופו קוצב הלב בהצלחה וריבלין שוחרר לביתו. לאחר מנוחת סוף השבוע ישוב לפעילות רגילה ללא מגבלות

נשיא המדינה ראובן ריבלין שב למשכנו אחרי התקנת קוצב לב, 20 בינואר 2017. עמוד הפייסבוק של ראובן ריבלין, צילום מסך
הנשיא ריבלין שב לביתו מבית החולים, היום/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של ראובן ריבלין

נשיא המדינה ראובן ריבלין שב הבוקר (שישי) למשכנו לאחר שאושפז ביממה האחרונה בבית החולים שערי צדק, שם הותקן בגופו קוצב לב. ההליך הרפואי בוצע בהצלחה ללא הרדמה על ידי ד"ר אהרון מדינה, מנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה-קרדיולוגיה. בבית החולים אמרו כי לאחר מנוחת סוף השבוע יוכל הנשיא לשוב לפעילות רגילה ללא מגבלות מיוחדות.

בתקופה האחרונה איתרו רופאיו של הנשיא ריבלין הפרעה בקצב הלב הדורשת יכולת ניטור והסדרה מעמיקה יותר. אתמול אושפז הנשיא בבית החולים בבירה, ואמש הותקן קוצב הלב בגופו. נשיא המדינה ביקש להודות לצוות המערך הקרדיולוגי בבית החולים שערי צדק, בראשות פרופ' גיורא וייס, לד"ר מרק קלוטשטיין, מנהל יחידת אשפוז קרדיולוגי, ולכלל העוסקים במלאכה.

כמו כן, הוא הכיר תודה גם לרופאו האישי, ד"ר יצחק ליפשיץ, אשר ליווה את התהליך. בעמוד הפייסבוק של הנשיא נכתב הבוקר: "חברים יקרים, כמה ריגשתם אותי. אני מודה לצוות הרפואי המסור בשערי צדק ולכל האנשים הטובים שלא הפסיקו לדרוש בשלומי ביממה האחרונה. אכן, כל ישראל ערבים זה לזה. אני כבר עם המשפחה ואחרי סוף השבוע אשוב לפעילות רגילה".

במקביל, אתמול עבר הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, ניתוח להסרת הערמונית בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, לאחר שהתגלה אצלו סרטן מקומי. מדובר צה"ל נמסר כי הרמטכ"ל נמצא כעת בהליך התאוששות. סגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר גולן, קיבל את כל סמכויותיו של איזנקוט עד תום תקופת אשפוזו, שתימשך כשלושה שבועות.

לקריאה נוספת:
למה ביטל ריבלין את השתתפותו בטקס האיחוד האירופי בי-ם?
ריבלין על בקשת החנינה של רגב: "מטפלים רק בבקשות מקרובי אזריה"
ריבלין בצל סערת הרשעת אזריה: "יש מחלוקות - אבל כולנו צה"ל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully