וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הממשלה תאשר ביום ראשון את מינוי איוב קרא לשר ללא תיק

18.1.2017 / 23:18

בישיבת הממשלה צפויים השרים לאשר בנוסף את העברת תיק הכלכלה משר האוצר משה כחלון לחבר מפלגתו אלי כהן. בקרב מפלגת כולנו טרם ברור מי יחליף את כהן בראשות ועדת הרפורמות של הכנסת

ח"כ איוב קרא, הפגנת מועצת יש"ע מול משרד ראש הממשלה נגד ההסתה. 21 בפברואר 2016. הלל מאיר, תצפית TPS
איים להצביע נגד הרחבת הממשלה ערב השבעתה. קרא/תצפית TPS, הלל מאיר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימנה בישיבת הממשלה ביום ראשון הקרוב את סגן השר איוב קרא (הליכוד) לתפקיד שר בלי תיק. מאז הוקמה הממשלה הפעיל קרא לחצים להתמנות לתפקיד שר ומונה בהמשך לסגן השר לפיתוח אזורי. בין היתר איים ערב השבעת הממשלה כי לא יתמוך בחוק להגדלת מספר השרים ואף אושפז לאחר שחש ברע בסמוך אליה.

לפני כחודש מינה נתניהו את צחי הנגבי לכהן כשר לפיתוח אזורי ובימים האחרונים החליט נתניהו להעניק לקרא את משרת השר בלי תיק בה החזיק הנגבי טרם המינוי.

בתוך כך, הממשלה צפויה לאשר את מינויו של ח"כ אלי כהן (כולנו), יו"ר ועדת הרפורמות בכנסת, לתפקיד שר הכלכלה. כהן צפוי לקבל את התיק מידי שר האוצר משה כחלון אחרי שהאחרון קיבל לידיו את התיק מראש הממשלה נתניהו. נתניהו קיבל את התפקיד בעצמו מדרעי לאחר שזה ויתר עליו בחודש נובמבר 2015 בעקבות סירובו לחתום על סעיף 52 לחוק ההגבלים העסקיים במהלך קידום מתווה הגז בממשלה.

עוד בוואלה! NEWS:
סערה בעקבות חשיפת הקשר בין ראש המוסד ומילצ'ן: "לחקור"
אובמה: "ישראל לא תישאר יהודית ודמוקרטית בלי פתרון שתי המדינות"
פיגוע או אירוע שיצא משליטה? הקצוות שהותירה המשטרה בנגב

מפלגת כולנו הציעה למחנה הציוני: "לקחתם את גבאי, תביאו את שמולי". ערוץ הכנסת
יעזוב את ראשות ועדת הרפורמות. אלי כהן מעל דוכן הכנסת/ערוץ הכנסת

השר כחלון קיים לאחרונה סבב שיחות עם חברי מפלגתו והודיע להם על כוונתו למנות את כהן לתפקיד. זאת, לאחר שבמפלגה התגלעו מתחים סביב הנושא. אחרי השיחות שקיים כחלון נתנו מרבית הח"כים את הסכמתם למינויו של כהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אולם, שאלת זהות מחליפו של כהן בראשות ועדת הרפורמות נותרה פתוחה. עזריה הייתה אמורה בתקופה הקרובה להחליף את ח"כ אלי אלאלוף בתפקיד יו"ר ועדת העבודה הרווחה והבריאות, אך זה מסרב לעזוב את התפקיד. עקב כך, יתכן ועזריה תמונה ליו"ר הוועדה במקום כהן.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully