וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכם ליום הולדת: שני רוכבי אופנוע נהרגו בנפילה מגשר במחלף בר אילן

חייל משוחרר לשעבר בן 22 וחברו, חייל בן 19 מאלעד נפצעו אנושות בתאונה באזור קריית אונו, ומותם נקבע בבית החולים. "אתמול הם חגגו, והיום הם ייקברו. בלתי נתפס", סיפר חברם שארגן את המסיבה

צילום: מד"א,, עריכה: יאיר דניאל

שני רוכבי אופנוע, בני 22 ו-19, נהרגו הלילה (ראשון) אחרי שנפלו מגשר בכביש 471 באזור קריית אונו. ניראל כהן ויוסף חיים מזרחי, תושבי אלעד, נפצעו באורח אנוש בתאונה שאירעה במחלף בר אילן. הם פונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים שיבא בתל השומר, שם מתו מפצעיהם כעבור כמה שעות.

כהן היה חייל משוחרר, ששירת בגדוד הנח"ל החרדי, וחברו שירת בבסיס תל השומר. הם היו בדרך לחגיגות יום ההולדת של אחד מהם כשאירעה התאונה. חברם של השניים, שארגן את מסיבת היומולדת, סיפר כי הם הכירו מהעיר אלעד. "ניראל היה מתפלל איתי בבית הכנסת, הוא היה אחד עם שמחת חיים", אמר חברם של השניים, שארגן את יום ההולדת. "היינו ביחסים מאוד טובים. אני לא יכול לעכל שהחברה הכול כך שמחים, שאהבו לשמוח, נהרגו. אנחנו עומדים להיפרד מהם אחרי שרק אתמול חגגו והיום הם ייקברו באדמה. זה בלתי נתפס".

אמיר מזרחי, קרוב משפחתו של יוסף חיים סיפר כי היה "מלא שמחת חיים. הוא היה פה לפני שיצא אחרי שחזר משבת חיזוק וערכים בנתניה עם הרב לסרי והרב זמיר כהן. הם הגיעו לפה, הלכו לחגוג וקרה מה שקרה. אין דברים כמוהו, נותן ונותן. בחור מושלם מכל המידות שיש". מזרחי שירת ביחידה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה המשלבת חרדים בצה"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
ההפגנה למען אזריה: נעצר חשוד ראשון בהסתה נגד הרמטכ"ל
בריטניה: עובד שגרירות ישראל תועד מבקש "להפיל" את סגן שר החוץ
מהיום: חסימות והסדרי תנועה חדשים בת"א בשל הריסת כיכר דיזנגוף

שני ההרוגים מאלעד בתאונת האופנוע בכביש 4 אמש לפני שאירעה התאונה, 7 בינואר 2017. מחלקת נוער וצעירים אלעד, מערכת וואלה! NEWS
"בלתי נתפס". כהן ומזרחי, לפני התאונה/מערכת וואלה! NEWS, מחלקת נוער וצעירים אלעד
הרוג בתאונת אופנוע בכביש 4 אמש, 8 בינואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
"הייתה לו שמחת חיים". ניראל כהן/צילום מסך, פייסבוק
הרוג בתאונת אופנוע בכביש 4 אמש, 8 בינואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
ההזמנה למסיבת יום ההולדת של כהן/צילום מסך, פייסבוק

בהתהפכות כלי רכב מסחרי בכביש 1 הבוקר בסמוך למחלף בן גוריון נפצעו 15 בני אדם - אחד באורח בינוני והיתר באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים שיבא שבתל השומר ואסף הרופא שבבאר יעקב.

בשתי תאונות נוספות שאירעו אמש נפצעו שתי נערות. במג'דל שמס שברמת הגולן נפצעה הולכת רגל בת 17 באורח קשה מפגיעת ג'יפ. כלי הרכב הפוגע נמלט מהזירה והמשטרה פרסה מחסומים וסורקת את האזור כדי לאתר. הפצועה פונתה במסוק לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

כמו כן, הולכת רגל בת 16 נפצעה באורח בינוני מפגיעת כלי רכב ברחוב הגיבורים שבחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים רמב"ם עם חבלות ראש וגפיים.

(עדכון ראשון: 23:47)

שני ההרוגים מאלעד בתאונת האופנוע בכביש 4 אמש לפני שאירעה התאונה, 7 בינואר 2017. מחלקת נוער וצעירים אלעד, מערכת וואלה! NEWS
כהן ומזרחי עם חברים/מערכת וואלה! NEWS, מחלקת נוער וצעירים אלעד
תאונת דרכים בכביש 471 בסמוך לקריית אונו, ינואר 2017. יששכר וויס, מד"א
זירת התאונה ליד קריית אונו, אמש/מד"א, יששכר וויס
התהפכות כלי רכב מסחרי בכביש 1, באזור מחלף בן גוריון, ינואר 2017. מד"א
זירת התאונה בכביש 1, הבוקר/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully