וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון הלם הושלך לחצר ביתו של ראש עיריית גבעת שמואל; אין נפגעים

יוסי ברודני נכח בישיבה בעירייה בזמן האירוע, אך בני משפחתו היו בבית. המשטרה מעריכה כי זהו מסר מצד גורמים עברייניים, שבשנים האחרונות פונו משטחים בעיר. "לא ניתן לאף אחד להרוס לנו", אמר לוואלה! NEWS

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות משטרה מחוץ לביתו של ראש עיריית גבעת שמואל, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

רימון הלם הושלך הערב (חמישי) לחצר ביתו של ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני. איש לא נפגע בתקרית ומפקד מרחב דן במשטרה ניצב-משנה שי אזולאי מינה צוות חקירה מיוחד. במשטרה מעריכים כי השלכת הרימון נועדה להעביר מסר אזהרה לברודני, שהיה בישיבה בעירייה בזמן הפיצוץ. אשתו של ראש עיריית גבעת שמואל, ילדיו ובני משפחה נוספים היו בבית בעת השלכת הרימון.

ברודני אמר לוואלה! NEWS כי "בוא ניתן למשטרה לעשות את העבודה שלה" בתשובה לשאלה אם הוא יודע מי עומד מאחורי זה. גורם בעיריית גבעת שמואל הוסיף כי "בשנים האחרונות לא פעם פינתה העירייה גורמים עברייניים, שהשתלטו על קרקעות ושטחים מגבעת שמואל".

ראש עיריית גבעת שמואל הוסיף אחרי שפגש את בני משפחתו כי "הם שמעו בום וראו הבזק חזק של אור". לדבריו, "גבעת שמואל נמצאת בתקופת גדילה וצמיחה מרשימה בשנים האחרונות, ולא ניתן לאף גורם להרוס לנו. למזלנו לא נגרם נזק. מזל שנכחתי בעירייה ובתוך חמש דקות כבר הייתי בבית עם בני המשפחה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
"נתניהו קיבל סיגרים במאות אלפי שקלים מהמפיק ארנון מילצ'ן"
נשיאת העליון מגבה את שופטי אזריה: "ההשתלחות מהווה סכנה לדמוקרטיה"
מזג האוויר מחייך למטיילים: עלייה בטמפ' ושמיים נקיים מעננים בסופ"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully