וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פתחה בחקירה נגד השר הנגבי בחשד שאיים על זוג ששוכר דירה מאמו

המשטרה חוקרת תלונה של זוג, שטוען כי השר איים עליו בשל איחור בתשלומים וסירוב להתפנות מהדירה של אמו גאולה כהן, ואף שבר חלון כשניסה להיכנס פנימה. לפי דיווח בחדשות 2, השניים אמנם חזרו בהם, אך החקירה נמשכת. הנגבי: "תלונת סרק"

צחי הנגבי, מרכז הקונגרסים, תל אביב. 29 בדצמבר 2015. ראובן קסטרו
"ניסו להרתיע אותנו באמצעות תלונת סרק". הנגבי/ראובן קסטרו

המשטרה פתחה בחקירה נגד השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי בחשד לתקיפה ואיומים. זאת, לאחר שהתקבל אישור של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. לפי דיווח בחדשות 2, הנגבי איים על זוג ששוכר דירה מאמו, הח"כית לשעבר גאולה כהן, לאחר שאלו איחרו בתשלום שכר הדירה וסירבו להתפנות ממנה.

על פי הדיווח, הזוג הגיש תלונה נגד הנגבי עם הגעתם של כוחות המשטרה לדירה, וטען כי השר הגיע למקום על מנת לגבות את שכר הדירה, ושבר חלון כשניסה להיכנס פנימה. לאחר כמה ימים, כך דווח, הם חזרו בהם מהתלונה. ואולם, החקירה עדיין מתקיימת ובני הזוג אף זומנו למתן עדות.

השר הנגבי מסר תגובתו לאירועים לחדשות 2: "בני זוג ששכרו לפני שנה את דירתה של אמי, גאולה כהן, אישה בת 91 המרותקת לכיסא גלגלים, סירבו לשלם את דמי השכירות ולפנות את הדירה וניסו להרתיע אותנו מהשבת החזקה של אמי בדירה באמצעות תלונת סרק במשטרה. בהמשך חתמו השוכרים על הסכם פשרה עם אמי שבמסגרתו חזרו בהם מתלונותיהם ופינו את הדירה. משטרת ישראל קיבלה את מכתבם החוזר מן התלונה עוד בחודש אוגוסט האחרון".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"האיום האיראני החדש של נתניהו": זה האיש שחוקר את ראש הממשלה
החל ממחר: שיבושים בתנועת הרכבות לארבעה ימים בשל עבודות תשתית
תומכים למען שחרור מנגיסטו מחו - בנט הורד מהבמה באמצע נאומו. צפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully