וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואה חדשה: כדור הארץ יושמד באוקטובר 2017 - והעשירים כבר בונים לעצמם בונקרים

3.1.2017 / 10:38

האם הפעם הנבואה תתממש? כוכב הלכת המסתורי, כוכב אקס, מאיים שוב לפגוע בכדור הארץ ולחסל את כולנו כשהצפי הוא אוקטובר 2017. הפעם יותר אנשים לוקחים את התחזית הזאת ברצינות

חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש/צילום: Science Magazine, המכון הטכנולוגי בקליפורניה

בסרטון - חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש

אל תטרחו לקבוע תכניות עד לסוף השנה, כי בסתיו הקרוב כוכב לכת ענקי יפגע בכדור הארץ שלנו ויהרוג את כולנו. 2016 כנראה בכל זאת הייתה שנה טובה יותר.

האחראי לנבואה הפסימית החדשה הוא החוקר דייויד מיד, שעומד מאחורי הספר "כוכב X: הגעתו ב-2017". לדבריו, ישנן "הוכחות חותכות" שכוכב לכת יתנגש בכדור בארץ בספטמבר או מקסימום באוקטובר הקרובים, ואף טוען שאנשי האליטה מודעים לכך וכבר בונים לעצמם בונקרים כדי לשרוד את ההתנגשות הזאת. מיד אומר שבנאס"א לא מעדכנים את הציבור במידע בכדי למנוע פאניקה ומביא כמה הוכחות שיום הדין מתקרב, "רעידות האדמה גדלו באופן דרמטי - הן כמותית והן עוצמתית. הסופות מתרבות בסוגן, בעוצמתן ובגודלן. בולענים וסדקים מופיעים בשלל מקומות על קרום כדור הארץ. גלי החום מתחזקים ונמשכים לאורך זמן".

"כוכב אקס". סיינס", צילום מסך
כוכב X צפוי להתנגש בכדור הארץ באוקטובר?/צילום מסך, סיינס"

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הפעם יש סיבה לדאוג? סרטון טוען שכוכב לכת עומד להתרסק עלינו ממש בקרוב

לכתבה המלאה

הוא ממשיך: "באותה מסגרת זמן, ב-23 בספטמבר 2017, הירח יופיע תחת רגליה של קבוצת הכוכבים בתולה. השמש תעקוף גם היא את בתולה. התהליך שיקרה בשנת 2017 מהווה "לידה". זה קורה כשכוכבי לכת עוברים בין רגלי מזל בתולה, וכוכב לכת צדק 'ייוולד' ב-9.9.17. מה שיקרה אחר כך זה שכוכב אקס יכסה את השמש באופן מלא, ויכסה את כדור הארץ והירח בצל בפעם הבאה שיהיה ירח מלא. זה יקרה ביום חמישי ה-5 באוקטובר 2017 (מועד הירח המלא הבא)".

הוא לא היחיד שמבשר לנו רעות. בעל הבונקר רוברט ויסינו, גם צופה שכוכב X בדרכו אלינו. היזם טוען שאנשי האליטה כנראה כבר מתכוננים לאפוקליפסה הקרובה. הוא אמר לדיילי סטאר: "אתם צריכים לשאול את עצמכם למה רוסיה ביצעה לאחרונה תרגיל חירום ל-40 מיליון אזרחים? אין שום ספק שזה מגיע. זה הולך להיות מטורף, ממש כמו בתנ"ך. אם תשרדו ותהיו פצועים ושרופים מהקרינה, תוכלו לשרוד על פני האדמה, ברחובות, עם החולדות ושאר האנשים שישרדו את זה. זה יהיה כמו גיהנום עלי אדמות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשך עשרות שנים, קונספירציות שונות חזו שכוכב הלכת החדש והבלתי נראה מעבר לנפטון – ששמו ניבירו או כוכב אקס – הולך להתנגש בכדור הארץ. על פי תחזיות קודמות, הכוכב היה אמור לפגוע בנו כבר באפריל 2016 ואפילו בספטמבר האחרון. הוא גם הופיע בחזון אחרית הימים ב-2012ואפילו בעשור הקודם, בחורבן שצפו לנו חובבי הקונספירציות ב-2003. נאס"א ביסודיות הפריכה שוב ושוב את המיתוס על הכוכב ההרסני וטענה שהנבואות האלה הן לא פחות ממתיחות ברשת ואין להן כל בסיס עובדתי. לדברי נאס"א, אם כוכב X היה אמיתי, אסטרונומים כבר היו מאתרים אותו בעשור הקודם, ועד היום כבר כולנו היינו יכולים לראות אותו. חובבי הקונספירציות טוענים שבנאס"א מנסים להרגיע את הציבור כדי למנוע פאניקה, ולנו רק נותר לבחור צד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully