וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא את אשתו עם גבר אחר במיטה - ולימד אותו לקח שלא ישכח לעולם

7.1.2017 / 5:51

קשה לצפייה: גבר מאלבמה מצא את אשתו במיטה עם המאהב שלה, איבד שליטה והעיף לבחור אגרופים ובעיטות לעיני המצלמה. ברשת היו אפילו כמה שריחמו על המאהב אחרי שראו איזה מכות רצח הוא קיבל

צילום מסך

לרוב אנחנו נוטים להצדיק את תגובה קשה שלהבעל או אישה כשנודע להם שבחיר ליבם בוגד בהם, אולם הפעם התגובה המוגזמת של הבעל למראה אשתו שוכבת עם גבר אחר עלולה הייתה להוביל לפגיעה רצינית או אפילו למוות - וזה כבר עונש שאפילו בגידה לא מצדיקה אותו. גבר מאלבמה חזר הביתה ומצא את אשתו במיטה עם המאהב שלה, הסתער עליו ונתן לו מכות רצח שלא מביישים מתאגרף מקצועי.

בסרטון שפורסם בשבוע שעבר ברשת, האישה הבוגדנית נראית חומקת מהמיטה, כשבעלה בדיוק מזנק עליה ומעיף אגרופים לפרצופו של המאהב בתחתונים, כשזה לא מצליח להשיב מלחמה. בהמשך נראה המאהב מנסה לברוח מהחדר אך הבעל לא מאפשר לו, תופס בו חזק ומטיח אותו על הרצפה, כשהוא ממשיך לנסות להגן על עצמו בעזרת הידיים והרגליים.

מכה את המאהב של אשתו. צילום מסך
האישה חומקת מהמיטה כשהבעל מכה את המאהב שלה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

זה מה שקרה כשאחרי ארבע שנים האישה פגשה את המאהבת של בעלה

לכתבה המלאה

הקרב המטורף הזה הופך אלים אפילו יותר כשהבעל דורך למאהב על הפנים ובועט בו. הסרטון הכואב הזה מסתיים כשהבעל כורך את זרועותיו סביב גופו של המאהב המובס ושואל אותו שוב ושוב למה הוא עשה לו את זה. הקרב תועד במצלמה ע"י אחד הנוכחים בבית, ככל הנראה חבר של הבעל הנבגד. מה דעתכם, עונש ראוי או מוגזם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully