וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר הסובל מגמגום טוען שהושפל ברכבת: "הפקחית חיקתה אותי מול כולם"

22.12.2016 / 20:15

איציק קרסיק טוען כי ביקש מפקחית ברכבת הקלה בי-ם שדרשה שיציג את כרטיס הנסיעה שרכש להזדהות, וזו חיקתה אותו בפני כל הנוסעים בקרון. "שאלתי אותה בדמעות למה היא צוחקת עליי", אמר לאולפן וואלה! NEWS. חברת סיטיפיס: "מדובר באי הבנה"

עריכה: אביב אירגז

צעיר בן 19 תושב אחד המושבים באזור ירושלים הסובל מקשיי דיבור טוען שהושפל בידי פקחית ברכבת הקלה בעיר, שביקשה שיציג בפניה כרטיס. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS טען איציק קרסיק כי בשבוע שעבר לאחר שעלה לרכבת בתחנת קריית משה נתקל בצמד פקחים שתבע ממנו שיציג את כרטיס הנסיעה שרכש. "מגיל צעיר אני סובל מגמגום וקשיי דיבור. לא פעם נתקלתי בקשיים בגללם, אבל מעולם לא הושפלתי כמו בחמישי שעבר", סיפר. בחברת "סיטיפס", המפעילה את הרכבת, אמרו כי מדובר באי הבנה.

קרסיק, הנוסע מדי יום ברכבת הקלה, סיפר כי אחת הפקחיות נשאה תג זיהוי לא ברור והוא ביקש לראותו מקרוב. "בתגובה היא חיקתה אותי ואת הקושי שלי לבטא את המילה פקח", סיפר. "היא צחקה על הגמגום שלי, כל זה מול קרון מלא בנוסעים. שאלתי אותה חנוק מדמעות למה היא צוחקת על הגמגום שלי. אני לא רגיל להיות בסיטואציה כזאת שבה צוחקים עלי בגלל מגבלה שאני לא יכול לשלוט בה".

עוד בוואלה! NEWS:
לבקשת מצרים: הדיון באו"ם בנוגע להתנחלויות נדחה
מטעני חבלה בטרמפיאדות: נחשפה רשת חמאס שתכננה פיגועים
חסינותו של גטאס הוסרה רשמית: המשטרה תוכל לעצור אותו לחקירה

איציק קרסיק, טוען שהושפל ברכבת הקלה. דצמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
"היא צחקה על הגמגום שלי". קרסיק/צילום מסך, פייסבוק

בשלב זה, טוען קרסיק, ניסתה הפקחית להסתיר את תג הזיהוי אך הוא הספיק לקרוא את שמה. "עוד באותו הערב שלחתי מכתב תלונה על הפקחית, באתר חברת 'סיטיפס'", סיפר.

לדבריו, גם שבוע לאחר התקרית לא זכה למענה. "השארתי פרטים מלאים ותיאור מפורט של המקרה אבל הם לא טרחו אפילו להחזיר לי תשובה. אתמול ראיתי שהפקחית ממשיכה לעבוד ברכבת. אני שואל את חברת 'סיטיפס': איך יתכן שאתם נותנים לגיטימציה לעובדים שלכם ללעוג לבעלי מוגבלות?".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הרכבת הקלה בירושלים, סוכות 2015. נועם מושקוביץ
"לא רגיל להיות בסיטואציה כזאת". הרכבת הקלה בירושלים/נועם מושקוביץ

מחברת "סיטיפס" נמסר בתגובה: "מדובר באי הבנה בלבד. הבקרית בשום אופן לא ניסתה לחקות את הנוסע או ללעוג לו. כיוון שהיה רעש ברכבת, היא ביקשה ממנו לחזור על דבריו, וכך גם הסבירה לו בעת הנסיעה. על אף זאת, הבקרית מתנצלת אם פגעה ברגשות הנוסע שלא בכוונה. אנו מצרים על אי ההבנה ומאחלים לנוסע נסיעה טובה ברכבת הקלה".

קרסיק, מצדו, הביע חוסר סיפוק מתגובת החברה. "מדובר בשקר גס. אני אולי מגמגם, אבל לא טיפש", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully