וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נהרג בתאונת רחיפה בדרום אפריקה; בת 18 נפצעה קשה בדריסה

16.12.2016 / 0:30

יצחק קצין, בן 61 מאריאל, נהרג ליד פרטוריה, שם שהה יחד עם משלחת ספורט אתגרי. "כולי התרגשות", כתב לפני הטיסה. מוקדם יותר נפצעה קשה צעירה שנסעה למדינה כדי להתנדב עם ילדים לפני גיוסה לצה"ל

יצחק קצין שנהרג בתאונה עם מצנח רחיפה בקייפטאון דרום אפריקה, 15 בדצמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
קצין על מצנח הרחיפה/צילום מסך, פייסבוק

יצחק קצין, בן 61 מאריאל, נהרג אתמול (חמישי) בתאונה במצנח רחיפה ליד פרטוריה שבדרום אפריקה. עם היוודא דבר מותו המחלקה לישראלים בחו"ל שבמשרד החוץ וקונסולית ישראל בפרטוריה, יפה מנדל, מסייעים למשפחה בשעתם הקשה ופועלים להשבת גופתו לישראל בהקדם האפשרי.

"בשבוע הבא, לאחר 41 שנים, אני שוב טס לביקור רחיפה עם המצנח שלי בקייפטאון וכולי התרגשות מהסיטואציה החדשה", כתב קצין בעמוד הפייסבוק שלו לפני כשבוע. "דרום אפריקה השתנתה, שחורים ולבנים יכולים לחיות יחד בשלום".

ראש עיריית אריאל, אליהו שבירו, ספד לקצין. "יצחק הוא איש יקר שאהבתי וכיבדתי על יושרתו ונכונותו לתרום ולהירתם למען הקהילה. חלקנו תחומי עניין משותפים כיוון ששנינו חובבים אתגרים ואני נפרד ממנו היום בכאב רב. אשתו, שמחה, היא גננת אהובה בעיר ואנחנו נלווה את המשפחה בשעותיה הקשות".

עוד בוואלה! NEWS:
בנט לסלומינסקי: "אם התלונות נכונות לא תוכל להמשיך לכהן כח"כ"
מצרים: נמצאו שרידי חומר נפץ במטוס שהתרסק בים התיכון
תושבי עמונה: מוכנים למאבק על ביתנו, קוראים לציבור להגיע

משי יהודאי שנפצעה קשה בתאונת דרכים בקייפטאון דרום אפריקה. פייסבוק, צילום מסך
משי יהודאי בדרום אפריקה/צילום מסך, פייסבוק

מוקדם יותר נפגעה צעירה בת 18 באורח קשה מפגיעת מכונית בקייפטאון. הצעירה, משי יהודאי, מתנדבת עם ילדים במדינה. אמה של יהודאי נמצאת עמה בבית החולים, ומנדל מסייעת למשפחה.

דניאל יהודאי, אחיה של הצעירה, סיפר כי משי הלכה עם אדם נוסף על המדרכה, ונהג שיכור פגע בהם. הבחור שהיה איתה, לא ישראלי, נהרג מפגיעת הרכב, והיא הועברה לטיפול רפואי בבית החולים.

"היא נסעה לפני חודשיים להתנדב שם", סיפר דניאל, "היא רק בת 18 וחצי, ובחודש מרץ הייתה אמורה להתגייס". הוא הוסיף כי בשלב זה היא מורדמת ומונשמת, וסיפר על ההתמודדות של המשפחה עם הידיעה הקשה. "משתדלים להיות רגועים", אמר, "אנחנו מתפללים שהיא תחזור להכרה".

(עדכון ראשון: 18:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully