וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת תוקפים את "הבנות של בוכריס": "אמרו שאנו משפילות את צה"ל"

7.12.2016 / 12:23

לא כולם קיבלו בעין יפה את שיר המחאה נגד הסדר הטיעון של תא"ל בוכריס. "אמרו לנו 'אין מצב שבוכריס יגע בכן עם איך שאתן נראות'", סיפרה אחת המשתתפות באולפן וואלה! NEWS, "מי שהטריד צריך לדעת להתמודד עם ביקורת"

עריכת וידאו: ניר חן.

סרטון "הבנות של בוכריס", שיר המחאה נגד הסדר הטיעון בעניינו של תת-אלוף אופק בוכריס, גרר תגובות רבות ברשתות החברתיות, אך לא כולן מחבקות ותומכות. "קראתי את התגובות ואני עכשיו זונה, מגעילה ומשפילה את צה"ל", סיפרה אבישג קהלני, אחת ממשתתפות הסרטון בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "אני ממשפחה שכולה, התנדבתי לצבא ואומרים שלא עשיתי צבא. זה מאוד פוגע ומעליב. מישהו כתב שאין מצב שבוכריס יגע בנו איך שאנחנו נראות. כתבו דברים נבזיים".

לדבריה, "לא השתתפתי בסרטון בגלל אג'נדה פוליטית נגד הצבא. אבל יש הרבה שמבצעים עבירות מיניות – בוכריס, בכירים במשרדי ראש הממשלה ושחקנים כמו משה איבגי. מתוקף תפקידם הם צריכים לקבל ביקורת ולדעת להתמודד עם מחאות. יש לי בעיה עם אנשים שלא מנסים לראות את הדברים באופן ניטרלי או לברר לעומק לפני שהם כותבים תגובה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תושבי עמונה פוצצו דיון של בכירי יש"ע: "סוגרים עסקה מאחורי גבנו"
חיזבאללה מאשים: כלי טיס ישראליים תקפו שדה תעופה צבאי בדמשק
התקבל הסדר הטיעון לתא"ל בוכריס: "לוקח אחריות מלאה על מעשיי"

הבנות של בוכריס - מעמוד הפייסבוק של KOG בית ליוצרים ברשת. מערכת וואלה! NEWS
"הסרטון מטלטל ונותן מכה קשה לתוך הבטן". הבנות של בוכריס/מערכת וואלה! NEWS

בסרטון משתתפות ארבע זמרות - אור ברכה-וצר, אבישג קהלני, יעל שטולמן ודורין מנדל. קהלני מספרת כי גיל נאור, יוצר הסרטון, פנה אליה ואל הבנות האחרות כשעלה לו הרעיון ביום שישי בערב. "בשבת תכננו את זה וביום שני כבר צילמנו. ראיתי את המסר וידעתי שאעשה את זה".

נאור סיפר כי "הסרטון נוצר כשראיתי את הסטטוסים של ה"יותר מבוכריס", וזה הציף את זה. זה היה הבזק של רגע, של רעיון שבא לך לעשות. חשבתי שזה יהיה וריאלי וזה ירוץ, אבל לא ככה. לא צפיתי את ההצלחה. הטלפונים לא מפסיקים מכל כיוון".

"אני חושבת שהסרטון זכה להמון תשומת לב כי הוא מטלטל ונותן מכה קשה לתוך הבטן", המשיכה קהלני, "הוא לא מתחנף או מתייפייף. קשה לאנשים לשמוע את זה. זה לא ימין או שמאל – זה נטו חברתי. ביקורת על העם ועלינו כחברה". קהלני מסיימת בכך שלא כל התגובות הן תוקפות או מעליבות: "קיבלנו גם המון תגובות מפרגנות", היא מצהירה.

בסרטון המחאה נראות ארבע הזמרות לבושות מדים רות את השיר המוכר "חורף 73'", בשינוי המילים כך שהן מבטאות את הביקורת הנרחבת על עונשו של בוכריס, שאינו כולל מאסר בפועל. נוסף למשפטי ביקורת כמו "רצינו שמירה, קיבלנו זין, גם בלי התנצלות, בעין, הגבר יוצא כמו גדול, עם עונש ראוי כביכול", ישנם גם חלקים שיוצאים נגד הציבור שהכפיש את שם המתלוננות ברשתות החברתיות. "האמת במכונה לא הספיקה ובפייסבוק פתחתם עוד קבוצה. הכפשתם אותנו, השחרתם אותנו ניסיתם, להוציא אותי זונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully