וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראינו אש ולהבות באמצע השיעור": עדות מהרחובות הבוערים בחיפה

24.11.2016 / 12:02

ראש העיר יונה יהב אמר לאולפן וואלה! NEWS כי "לא הייתה שום כתובת על הקיר" וכי העיר ערוכה להתמודד עם המצב. תלמיד בתיכון הריאלי שפונה שיחזר: "הרחיקו אותנו וכולם רצו"

צילום: צלמי וואלה!NEWS וגולשים, עריכה: שניר דבוש

ראש עיריית חיפה יונה יהב הבהיר היום (חמישי) כי עירו ערוכה לטפל בשריפה המשתוללת באזורים שונים והובילה לפינוי של כמה שכונות ושל כמה מאות תושבים.

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמר יהב כי "לא הייתה שום כתובת על הקיר" וכי הוא מקווה שלא יהיו נפגעים. "האירועים קרו מעכשיו לעכשיו, זה לא דברים שאפשר לצפות אותם. יש מרכזי קליטה לאכלוס של התושבים המפונים, אבל אני מקווה שלא נצטרך למלא אותם", אמר יהב.

חסן אדואן, תלמיד בתיכון הריאלי בעיר, סיפר כי "ראינו אש ולהבות באמצע השיעור, לא הבנו מאיפה זה בא". הוא אמר בריאיון לוואלה! NEWS כי "מיד קיבלנו הוראה להתפנות, מכיוון שהלהבות היו ממש קרובות. הרחיקו אותנו וכולם רצו".

עוד על גל השריפות ברחבי הארץ
השר ארדן: "לפחות מחצית מהשריפות הן עקב הצתות"
"ישראל נשרפת": ברשתות החברתיות בעולם הערבי חוגגים את גל הדליקות

זירת שריפה בחיפה, 24 בנובמבר 2016. שלומי גבאי
מאות תושבים פונו מבתיהם. שריפה בחיפה, היום/שלומי גבאי

אדואן סיפר כי "למדנו שיעור אנגלית כרגיל, קראנו סיפור, ואז פתאום הרחנו עשן. הסתכלנו מבעד לחלון וראינו אש. אף אחד לא ציפה לזה. יש מי שהבתים שלו היו ממש קרובים לשריפה ועכשיו אין להם לאן ללכת. אנחנו מנסים למצוא להם מקום. כולם עושים טלפונים למשפחות לבדוק שהכל בסדר. זה ממש מלחיץ".

טל, תושב העיר, סיפר לאולפן וואלה! NEWS כי "אי אפשר להגיע במכוניות לבית הספר, אז הלכתי שני קילומטרים כדי להוציא את הילד. האש הגיעה ממש עד הכביש. פתאום יש חומה של אש, קשה להעריך את המהירות ואת העוצמה אבל זה קורה תוך שניות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זירת שריפה בחיפה, 24 בנובמבר 2016. עומר שליט, מערכת וואלה! NEWS
השריפה באחד המוקדים בחיפה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, עומר שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully