וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סגן שר חשף פרשה ביטחונית שכרוכים בה חיי אדם

15.11.2016 / 0:48

חבר הכנסת איוב קרא פרסם את פרטי הפרשה הרגישה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, ולאחר מכן הסיר את הפוסט. לדבריו, "הפרשה היא אזרחית במקורה, והפרסום היה לבקשת הגורמים הנוגעים לסוגיה"

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של איוב קרא, עריכה: ורד לידני

סגן השר לשיתוף פעולה אזורי איוב קרא (הליכוד) פרסם את פרטיה של פרשה ביטחונית שכרוכים בה חיי אדם - כך הותר אמש (שני) לפרסום. סגן השר פרסם את הדברים בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו ולאחר מכן הסיר אותם. בסרטון שפורסם, נשמע קרא אומר: "החלטתי לפרסם את הסיפור. אנחנו מתחילים להילחם בכל חזית".

מלשכת סגן השר איוב קרא נמסר כי "הפרשה המדוברת הינה פרשה אזרחית במקורה. ח"כ קרא פעל כנציג ציבור באחריות, לאור נסיבות אנושיות שהוצגו בפניו וזאת בראייה הומניטרית בלבד, כפי שפעל ופועל במקרים דומים". על פי ההודעה, "הפרסום היה לבקשת הגורמים הנוגעים לסוגיה זו, ובזמן פרסום הפוסט לא היה שום צו איסור פרסום. כל נסיון להטיל בו דופי הינו פרי דמיונם של כתבים".

עוד בוואלה! NEWS:
תושבי עמונה מאיימים: "נעמוד כחומה בצורה ביום הפינוי"
אחרי שנקבע שניהל קזינו: ח"כ חזן מסתבך גם עם רשות המסים
עם טנקים ומשוריינים: חיזבאללה ערך מצעד צבאי גדול בסוריה

בסוף השבוע נפגש קרא עם רינה חבר, אמו של החייל הנעדר גיא חבר. "החיפושים בימים האחרונים בעקבות מידע אודות החייל הנעדר גיא חבר הסתיימו בסוף השבוע ללא תוצאות", כתב בדף הפייסבוק שלו. "כשם שזכיתי והבאתי לבשורות טובות להרבה משפחות שיקיריהם נעלמו, כולי תקוה שאצליח להביא גם למשפחת חבר בשורה טובה בנוגע לבנם הנעדר גיא בהקדם האפשרי".

בסוף החודש שעבר עלה קרא לכותרות, לאחר שטען במהלך ביקור בוותיקן כי רעידת האדמה האחרונה באיטליה קשורה להחלטת אונסק"ו, המבקרת את ישראל בחריפות בנוגע למדיניותה באתרים הקדושים בירושלים. ממשרד החוץ נמסר בתגובה לכך כי "אנו מגנים את דבריו של סגן השר קרא. הם אינם ראויים ומוטב היה שלא היו נאמרים כלל".

(עדכון ראשון: 18:39)

  • עוד באותו נושא:
  • איוב קרא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully