וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה שבגללה לא כדאי לכם לגור בדנמרק אם אתם רווקים

9.10.2016 / 6:49

חושבים שאין דבר נורא יותר מלהגיע לבד לחתונה של אחיך הקטן ולשמוע שוב ושוב "בקרוב אצלך"? מתברר שאם אתם רווקים בני 25 (או 30) וגרים בדנמרק - אתם הולכים למצוא את עצמכם בטקס גרוע מזה - כשכל העולם צופה וצוחק עליכם

יוטיוב

אין שום דבר רע בלהיות רווק בן 25 (או 30), אלא אם כן אתם גרים בדנמרק ושם זה כבר דבר נורא, מתברר. אם נמאס לכם מההתעסקות האובססיבית של ההורים בחיי הרווקות שלכם, תתנחמו בעובדה שאתם לא גרים בדנמרק - כי שם צעירים רווקים בני 25 (ו-30) עוברים מופע שיימינג מביך במיוחד קבל עם ועדה.

על פי המנהג הדני - רווקים שהגיעו לגיל 25 ולא מצאו בן/ת זוג, ייאלצו לעמוד בפני מופע שיימינג פומבי, בו הם קשורים לכיסא או עמוד - כשחבריהם שופכים עליהם קינמון. תגידו, הם לא סבלו מספיק?

ההתעללות לא נגמרת שם. אם הגעתם לגיל "המופלג" 30 ואתם עדיין רווקים (אבוי לכם!) - אז כבר יקשרו וישפכו עליכם פלפל במקום קינמון, שזה נורא הרבה יותר.

המנהג המוזר הזה מגיע במקור ממוכרי התבלינים הדנים מלפני מאות שנים. הנסיעות שלהם מסביב לעולם לא איפשרו להם למצוא פנאי לזוגיות ולכן היו ידועים כרווקים נצחיים. במחווה להם, הרווקים הדנים של היום, שהעזו להגיע לגיל 25 בלי "לשים עליה טבעת", עלולים למצוא עצמם מכוסים בתבלינים במופע השיימינג הציבורי הביזארי הזה.

עוד באותו נושא

נשואים או רווקים? אחת מהאופציות עדיפה משמעותית על השנייה

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully