וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקפה נהגי מוניות ערבים ואיימה "לשרוף כמו אבו חדיר"

27.9.2016 / 0:05

בת 27 מירושלים הואשמה בתקיפה גזענית לאחר שבשורת מקרים ב-2014 הכתה נהגי מוניות ערבים בכיכר ציון ושלפה נוסעים יהודים מרכביהם. "ערבי בן זונה, יהודים לא יעלו למונית שלך", אמרה לאחד מהם

צעיר ערבי נפצע קשה במהלך קטטה בין יהודים לערבים בכיכר ציון בירושלים, אוגוסט 2012. חדשות 24
זירת התגוששות. כיכר ציון/חדשות 24

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) כתב אישום חמור נגד אושר מזרחי, בת 27 מירושלים, שנהגה להגיע לכיכר ציון בירושלים ולהוציא בכוח נוסעים יהודים ממוניות של נהגים ערבים, תוך שהיא תוקפת את הנהגים ומאיימת עליהם. באחד המקרים אף פורט כיצד רדפה אחר נהג מונית ערבי עם מקלות בידיה וצעקה לעברו: "נשרוף אתכם כמו ששרפנו את מוחמד אבו חדיר". מזרחי מואשמת בשורה ארוכה של עבירות, בהן תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות ממניע גזעני, ניסיון היזק בזדון ממניע גזעני ואיומים ממניע גזעני.

כתב האישום החמור שהוגש לבית המשפט המחוזי מתאר ארבעה מקרים שבהם תקפה מזרחי נהגים ערבים בכיכר ציון. האירועים המתוארים התרחשו כמה שבועות לאחר שהנער מוחמד אבו חדיר נחטף על ידי שלושה יהודים ונרצח בקיץ 2014 על רקע חטיפת שלושת הנערים היהודים ורציחתם.

באחד המקרים המפורטים בכתב האישום הוזכרה צעירה יהודייה שעלתה למונית של נהג ערבי בכיכר בבירה, ומזרחי וחבריה ניגשו אל הרכב וניסו להוציא ממנו בכוח את הצעירה. זו סירבה לצאת, ומזרחי איימה על הנהג: "עוף מכאן, אנחנו הבחורים ששרפנו את מוחמד אבו חדיר, לפני שנשרוף את המונית שלך".

עוד בוואלה! NEWS:
"את לא תשכחי את זה": אזרח זר נאשם באונס דרת רחוב באילת
תיעוד בלעדי: החיים החדשים של המחבל היהודי מחוץ לכותלי הכלא
בית המשפט דחה את החלטתו בנוגע לשחרורו המוקדם של הרב פינטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ערבי בן זונה, יהודים לא יעלו למונית שלך", אמרה מזרחי לפי כתב האישום לאחד הנהגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקרה אחר אירע כשנהג המונית מועיין מוסטפא אסף למוניתו קבוצה של נוסעים יהודים. מזרחי, יחד עם שמונה חברים, שלפו את הנוסעים מהמונית, תוך שהיא מטיחה בהם: "איך אתם לא מתביישים לעלות עם ערבי". בהמשך היא פנתה למועיין וקיללה אותו. "אני אזיין אותך", "ערבים לא יעבדו פה", אמרה לו. לאחר מכן היא אף חבטה בראשו.

מקרה נוסף אירע בהמשך אותו הלילה, אז התנכלה מזרחי לשני נהגי מונית ערבים אחרים באזור. שתי נערות יהודיות שניגשו לנהגי המוניות והביעו הזדהות עמם זכו לדחיפות וקללות. במקרה אחר תואר כי יומיים קודם לכן בעטה מזרחי במונית של נהג ערבי בכיכר, ואמרה לו: "עוף מכאן יא ערבי, לפני שאני אשבור לך את המונית". היא הוסיפה: "ערבי בן זונה, יהודים לא יעלו למונית שלך".

(עדכון ראשון: 21:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully