וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נעצר בברזיל בחשד לסחר במאות קילוגרמים של קוקאין

24.9.2016 / 18:33

התקשורת המקומית דיווחה על מעצר צעיר ישראלי בפרשת הברחת סמים, שלפי הדיווחים היו אמורים להגיע לישראל. היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית במשטרה פועלת עם הרשויות בברזיל

קוקאין. ShutterStock
הצעיר נעצר לאחר פשיטה משטרתית. קוקאין/ShutterStock

צעיר ישראלי כבן 23 נעצר בברזיל בחשד למעורבות בסחר במאות קילוגרמים של קוקאין. המשטרה הודיעה היום (שבת) כי אזרח ישראל נעצר בברזיל ונתפסו מאות קילוגרמים של חומר החשוד כסם. עוד נמסר כי הנושא מצוי בשלב זה בטיפול הרשויות בברזיל, ונבדק במסגרת שיתוף הפעולה בין היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית במשטרת ישראל לבין רשויות האכיפה בברזיל.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, בתום חקירה שנמשכה כארבעה חודשים, פשטו כוחות המשטרה על דירה באזור סאו פאולו ומצאו בה 560 קילוגרמים של חומר חשוד כסם. לאחר בדיקה ראשונית התגלה כי מדובר במאות קילוגרמים של קוקאין טהור.

בעל הדירה, אזרח ברזיל בן 34, נעצר במקום. הצעיר הישראלי נעצר לאחר מכן במלון דירות הנמצא בשכונה. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הסמים היו אמורים להישלח לישראל.

המשטרה בברזיל דיווחה כי הסמים הוברחו מבוליביה בתוך ארגזים של ציוד תעשייתי, וייתכן כי מדובר היה במשלוח שנועד לבדוק את עירנות הרשויות. כעת נעשים מאמצים לאתר מעורבים נוספים בהברחות בברזיל, בבוליביה ובישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
משטרת תל אביב: תנועת הרכבות תשוב לסדרה מחר בבוקר
בקואליציה מתנגדים לפינוי עמונה - אך לא ישברו את הכלים
מבין ההריסות: חילוצו של תינוק שנקבר תחת האבנים בחאלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully