וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות לפני ואחרי של צעירה ירחיקו אתכם מהרואין לנצח

25.9.2016 / 6:38

מכורה לשעבר להרואין פרסמה תמונות שלה לפני ואחרי הגמילה. היא מקווה כי הפער העצום בין שתי התמונות יעודדו מכורים נוספים להיגמל ולהתחיל בחיים חדשים כמוה. "התהליך היה ארוך וקשה אבל הוא שווה את זה". זהירות - בסרטון יש תמונות קשות לצפייה

יוטיוב

בסרטון – זהירות – תמונות קשות: תינוקות שנולדים מכורים לסמים

זה לא סוד שבהנוסף לכל הבעיות הידועות, שימוש בסמים קשים ובכללם הרואין עושה רע מאד למראה החיצוני של המשתמש. אולם עם הרבה רצון ומזל, מכורים לסמים יכולים לעבור גמילה ולחיות בצורה בריאה שלא תסכן את חייהם.

משתמשת באתר "רדיט" בשם DisregardThisOrDont עברה בדיוק את המסלול הזה. היא פרסמה תמונות שלה לפני ואחרי שנגמלה מהרואין וההבדל עצום. נכון לעכשיו היא נקייה כבר 826 ימים.

אישה מכורה להרואין - לפני. REDDIT, צילום מסך
לפני הגמילה./צילום מסך, REDDIT
אישה מכורה להרואין - תמונת אחרי. REDDIT, צילום מסך
ואחריה./צילום מסך, REDDIT

הגולשת בת ה-24 סיפרה כי בתה נלקחה ממנה כתוצאה מחייה עם בן זוג מתעלל. "היא היתה כל עולמי. הייתי בדיכאון עמוק ונשענתי על חבר מתעלל בשביל תמיכה רגשית. התשובה שלו בשבילי היתה הרואין", סיפרה.

"אחרי שמונה חודשים של שימוש וניסיונות כושלים להיגמל אמרתי לשופט שפסק בעניין המשמורת שאני רוצה ללכת למכון גמילה. הוא נתן לי כמה ימים במעצר ומצא לי חדר במרכז גמילה. התהליך היה ארוך וקשה אבל הוא שווה את זה".

בעקבות החשיפה, כתבו אנשים נוספים על המאבקים שלהם לגמילה. לדבריה, היא מקווה שמכורים יוכלו לראות את התמונות ויקבלו מהן מוטיבציה לעשות את השינוי שהיא עשתה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully