וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ראש המועצה המקומית ג'וליס ירה למוות בקבלן

5.9.2016 / 9:30

על פי החשד, מוניר נבואני, קבלן כבן 45, תקף את סלמאן עמאר באמצעות חפץ חד, ובתגובה ירה בו ראש המועצה ופצע אותו פציעה קטלנית. המשטרה עורכת חיפושים אחר עמאר שלא היה בזירה לאחר התקרית. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכת וידאו: ניר חן.

סלמאן עמאר, ראש המועצה המקומית ג'וליס שבצפון חשוד שירה הבוקר (שני) למוות בתושב העיר כבן 45 ברחבת בניין המועצה. צוות מד"א ביצע בקורבן, מוניר נבואני, פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו. המשטרה עורכת חיפושים אחר ראש המועצה, שלא נראה בזירה עם בואם של השוטרים.

על פי החשד, נבואני, קבלן במקצועו, איים על עמאר ותקף אותו באמצעות חפץ חד. בתגובה לכך, לפי החשד, ירה בו הבכיר ופצע אותו באורח קשה.

הדיווח על הירי התקבל בשעה 08:39 במוקד מד"א מרחב אשר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לגבר, שמצבו הוגדר תחילה קשה, טיפול רפואי. "בסמוך לבניין המועצה שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה כשהוא סובל מפציעה חודרת ומדממת בפלג גופו העליון", סיפר חובש רפואת חירום תאיד קואס שטיפל בפצוע. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קשה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
הרכבת הזו כבר יצאה מהתחנה: המשבר בין נתניהו לכץ נבלם, אך לא נעצר
ניסיון פיגוע דריסה במזרח ירושלים: מחבל אחד נהרג ואחר נפצע
הוצאות להורג וכריתת איברים: החיים תחת דאעש בגולן הסורי

רחבה באחד מכפרי ג'וליס שבה ירה למוות בכיר במועצה בקבלן שאיים עליו. 5 בספטמבר 2016. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
הבכיר עוכב על ידי המשטרה. זירת האירוע, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

תושב המקום סיפר כי ההרוג היה מקורב לראש המועצה ואחד מהפעילים הבולטים שלו בבחירות לראשות המועצה. "כולנו כאן בהלם", סיפר, "מוניר היה בחור מקסים וטוב. הוא היה מאוד מקורב לראש המועצה ואחד מהפעילים הבולטים שלו בבחירות לראשות המועצה". הוא סיפר עוד כי ראש המועצה היה הרבה שנים בכוחות הביטחון. "אנחנו המומים", אמר, "זה כפר שקט, טוב ואיכותי".

במועצה המקומית ג'וליס הייתה אמורה לבקר היום השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל. מלשכתה נמסר כי היא הייתה בדרכה ליישוב הצפוני לפגישה עם ראש המועצה עמאר והיזם אודי אנג'ל על מנת לחנוך את הפרוייקט החינוכי "סיסמה לכל תלמיד", כשהתקבל הדיווח. שב"כ המליץ לה שלא להגיע למקום בגלל אירוע הירי שבו מעורב בכיר במועצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת ירי בג'וליס. אדריאן הרבשטיין
זירת האירוע/אדריאן הרבשטיין

ריאיון עם עדי חשמונאי על האירוע ב-103FM:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully