וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר המשבר: הרכבות בין תל אביב לחיפה ולנתב"ג יושבתו עד מחר

3.9.2016 / 17:39

הקו בין תל אביב לחיפה יחל לפעול רק מחר ב-19:00, משום שהעבודות הופסקו לאחר שכבר פורקו חלקים מהמסילה. במקביל יופסק הקו בין תל אביב ומודיעין עד 5:00 בבוקר. הערב ומחר יופעלו הסעות לחיילים וקווי התחבורה הציבורית יתוגברו. כל הפרטים על השינויים

צילום: דוברות משטרת ישראל

רכבת ישראל הודיעה היום (שבת) כי תנועת הרכבות בין תל אביב לחיפה בשני הכיוונים לא תוכל להתחדש עד מחר בערב, והתנועה בין התחנות חוף הכרמל וסבידור מרכז תתחדש ביום ראשון בשעה 19:00. כמו כן, קו הרכבת בין תחנות תל אביב למודיעין, הכולל את תחנת נמל התעופה בן גוריון, יתחדש רק מחר ב-05:00 בבוקר.

רכבת ישראל המליצה לנוסעים להתעדכן בלו"ז הרכבות באפליקציה, באתר האינטרנט ובמוקד שירות הלקוחות, והדגישה כי תנועת הרכבת תשוב לסדרה מחר בערב.

עוד בנושא:
יו"ר הקואליציה: "כץ לא גרם למשבר הרכבת, פיטורים הם לא הפתרון"
חיילי צה"ל מתוסכלים מהשבתת הרכבות: "נעזוב מוקדם יותר את המשפחה"
גורם בסביבת נתניהו: "כל האפשרויות על השולחן - כולל פיטורי כץ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכבת הפרברית בצפון תחל לנוע במוצאי שבת בשעה 21:00. הקו מנהריה לכיוון דרום יפעל הערב עד תחנת חוף הכרמל בלבד, ומחר החל מהשעה 5:00 ועד 19:00 עד בנימינה וחזרה. כלומר, לא תהיה תנועה מתחנת תל אביב סבידור מרכז לבנימינה בשעות אלה.

בנוסף, בקו מודיעין ייסעו הרכבות ממחר ב-5:00 עד תחנת תל אביב סבידור מרכז. קווים נוספים שיופעלו ממוצאי שבת ותנועתן תיפסק בתחנת תל אביב סבידור מרכז הם אלה שיצאו מירושלים, מבית שמש, מבאר שבע ומראשון לציון. הקו בין באר שבע להוד השרון יפעל כרגיל, ויחל את תנועתו במוצאי שבת מתחנת באר שבע צפון. גם הקו בין באר שבע לדימונה יפעל כמתוכנן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עיצומים ברכבת ישראל, ספטמבר 2011. נמרוד סונדרס
"פגיעה בחיילים ובאזרחים". עומס ברכבת בעקבות עיצומים בשנת 2011/נמרוד סונדרס

כדי לנסות לתקן את הנזק שנגרם לחיילים, החליטו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן שבמוצאי שבת וביום ראשון יפעיל משרד הביטחון הסעות לחיילים מתחנות הרכבת במקום הקווים שאינם פועלים – כך אמרו הבוקר גורמים בלשכת ראש הממשלה. לפי ההודעה, בעזרת ההסעות יוכלו חיילים להגיע כרגיל לתחנות הרכבת ולנסוע לבסיסים.

כמו כן, התחבורה הציבורית תתוגבר החל ממוצאי שבת ועד מחר בשעה 19:00. בנהריה, קו 274 של נתיב אקספרס יתוגבר ומסלולו יוארך עד למרכזית חוף הכרמל. בעכו, קו 251 של נתיב אקספרס יתוגבר ומסלולו יוארך גם הוא עד למרכזית חוף הכרמל, אך חלק מהנסיעות יסתיימו במרכזית המפרץ.

בחיפה יתוגברו הקווים 900 ו-910, ממרכזית חוף הכרמל לתל אביב, חדרה ונתניה. כמו כן, יופעל קו נוסף – 907 - עד לתחנת ארלוזורוב שבתל אביב. בנתניה יתוגברו הקווים 601 ו-605 לתל אביב של נתיב אקספרס, ובנוסף ייפתח קו 651. בחדרה קו 700 של אגד מחדרה יתוגבר במסלולו לכיוון תל אביב, ובבנימינה קו 872 של אגד לתל אביב יתוגבר במידת הצורך.

בהרצליה, קו 247 של מטרופולין לתל אביב יתוגבר במוצאי שבת. כמו כן, קווים 48, 90 ו-347 של מטרופולין יתוגברו ביום ראשון. עדכון לגבי השינויים יהיה ניתן לקבל במוקד מידע הטלפוני של משרד התחבורה *8787.

(עדכון ראשון: 13:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully