וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: שד משתלט על אישה במהלך ראיון לכתבה על גירוש שדים

23.8.2016 / 9:03

צוות טלוויזיוני הגיע לעיירה בניקרגואה כדי לתעד גירוש שדים שמבוצע על אישה אחוזת טירוף. אולם בעדשת המצלמה הם הצליחו לקלוט כיצד ה"שדים" משתלטים על אישה אחרת דקות לאחר מכן. מפחיד שם במרכז אמריקה

Canal10

צוות חדשות בטלוויזיה תיעד באופן מקרי אירוע ביזארי במיוחד, כאשר "שד" השתלט על מרואיינת. המוזרות של התקרית לא נגמרת שם, כיוון שרק דקות לפני כן כמרים ביצעו גירוש שדים בשכנתה של האישה.

האירוע התרחש בניקראגואה במרכז אמריקה, כאשר צוות הטלוויזיה המוקמי הגיע לצלם אישה שסובלת מ"התנהגות מוזרה מספר חודשים". הם דיווחו כי האישה בת ה-43 בשם הרמיניה מעונה על ידי רוחות רעות, שגורמות לה להתנהג באלימות כלפי הסובבים אותה.

הרמיניה נראית מתנהגת בצורה משונה, עיניה אחוזות טירוף והיא זורקת נעל על שכנים שנכנסים לחדרה. כמו כן, צולמו שני כמרים המבצעים בה גירוש שדים וממלמלים: "עזבו אותה במנוחה" שוב ושוב.

שד נכנס באישה באמצע ראיון. צילום מסך
דקות לאחר הראיון האישה מתמוטטת לרצפה./צילום מסך

על פי דיווח החדשות, קרפדה גדולה נראתה בביתה של האישה, דבר שהתפרש כמזל רע. לאחר שעות של תפילה הרמיניה נראתה רגועה ושלווה יותר.

השקט לא נמשך זמן רב כיוון שאחת הנשים שהתראיינו לכתבה נראית לפתע צונחת לרצפה. היא נשכבת על הרצפה בשעה שאחד מחברי הכנסייה מבצע בה גירוש שדים נוסף.
לאחר מכן הכמרים לוקחים אותה לכנסייה כדי להמשיך להתפלל על נפשה. מפחיד זה לא מילה.

עוד באותו נושא

צפו בגירוש שדים מגופה של ילדה בת 11

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully