וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

82 אלף נוסעים, 407 טיסות: היום העמוס בנתב"ג ב-2016

11.8.2016 / 11:00

בנמל התעופה צפוי להישבר שיא ביומה העמוס ביותר של עונת התיירות והשנה כולה. ביולי ואוגוסט יעברו בשדה כארבעה מיליון תיירים וברשות שדות התעופה נערכים לעומס. ומה היעדים החביבים על הישראלים? דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז, עיצוב גרפי: אביחי ברוך

שיא צפוי להישבר היום (חמישי) בנמל התעופה בן גוריון כשיותר מ-82 אלף נוסעים יעברו בו, ביום העמוס ביותר בשנה. עשרות האלפים ימריאו וינחתו ב-407 טיסות מסחריות שייכנסו ויצאו מישראל. על פי התחזיות הנוכחיות, גם ביום חמישי הבא צפויים לעבור בין 81 ל-82 אלף נוסעים בנמל התעופה.

לפי נתוני רשות שדות התעופה, בקיץ הנוכחי צפוי להישבר שיא נוסף. בחודשים יולי ואוגוסט יעברו בנמל התעופה לא פחות מארבעה מיליון בני אדם, כשני מיליון בכל אחד מהחודשים המהווים את שיא עונת הקיץ והנופש. יעדי הטיסות הפופולריים בקרב הישראלים בקיץ זה הם טורקיה, המשמשת בעיקר כיעד נחיתה בטיסות מעבר ליעדים אחרים, יוון, ארצות הברית, איטליה וגרמניה.

עוד בוואלה! NEWS:
בנט: "לא יפוטר אף מורה בשל קיצוץ בתקציב החינוך, זה קו אדום"
רכבת ישראל מסבירה למה אין נסיעות בשבת: "אנחנו במדינת הלכה"
"כן, אני מאיים עליך": חברי "הכנופיה הגרוזינית" נאשמים בסחיטה

היום העמוס ביותר בנתב"ג, אוגוסט 2015. מגד גוזני
היום העמוס ביותר בנמל התעופה ב-2015/מגד גוזני

בעת האחרונה החלו בנמל התעופה להתכונן לגדילה המשמעותית במספר הנוסעים. בתוך כך, עבודות הקמתה של זרוע רביעית שתתחבר לשרוולי מטוסים נוספים נמצאת בעיצומה. זאת, בעוד שטרמינל 1 הישן הוכשר לטיסות יוצאות ובפעם הראשונה מאז שנסגר, נפתחו בו חנויות הדיוטי פרי.

גם בחנויות הדיוטי פרי מנסים להתמודד עם העומס, והחל מהחודשים האחרונים ניתן להזמין מוצרים מראש דרך אתר האינטרנט. לאחר מכן, בחזרה ארצה מהחופשה, ניתן להציג את מספר כרטיס הטיסה ולקבל את המוצרים שהוזמנו בעמדת ה"פטור ושמור", שבה אוספים את המוצרים שנרכשו עם עזיבת שדה התעופה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. עינת מורגנשטרן,
גם בחנויות נערכו לעומס הקונים. חנות הדיוטי פרי בנתב"ג/עינת מורגנשטרן

גורם ברשות שדות התעופה אמר כי העלייה במספר הנוסעים מגיעה, בין היתר, בשל מדיניות "שמיים פתוחים" שהחלה השנה, והביאה לירידה משמעותית במחירי ובזמינות הטיסות. כמו כן, העלייה בכמות טיסות הלואו קוסט מנמל התעופה בן גוריון ואליו גרמה לנוסעים רבים להזמין כרטיסים ולצאת לנופש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully