וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הכנופיה הגרוזינית נעצרו בחשד לסחיטת עולים מצרפת באשדוד

2.8.2016 / 14:31

שני אחים המוכרים למשטרה ומשתייכים לכנופיה של העבריין בני שלמה נעצרו על ידי ימ"ר לכיש בתום חקירה סמויה, שהעלתה מסכת איומים כלפי עולים חדשים. הם יובאו מחר בבוקר לדיון בהארכת מעצרם

תחנת המשטרה באשדוד. google street view, צילום מסך
החשודים גרפו כסף רב במהלך פעילותם. משטרת אשדוד/צילום מסך, google street view

שני אחים תושבי אשדוד, בני 35 ו-45, נעצרו היום (שלישי) על ידי שוטרי היחידה המרכזית של מרחב לכיש, בפיקודו של ניצב-משנה יגאל קליימיאן, בחשד לעבירות סחיטה באיומים של עולים חדשים. שני החשודים מוכרים למשטרה, ומשתייכים ל"כנופייה הגרוזינית", הקשורה לארגון הפשיעה של בני שלמה.

השניים נעצרו בתום פעילות סמויה שכללה איסוף ראיות הקושרות אותם לכאורה לעבירה. על פי החשד, הם סחטו כספים באלימות מעולים מצרפת שגרים באשדוד, איימו עליהם וגרפו כסף רב במסגרת פעילותם. החשודים יובאו מחר בבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

עוד בוואלה! NEWS:
8 חודשי מאסר לראש ארגון הפשע בני שלמה בגין סחיטה באיומים
"יהיה בלגן": השיחה שחשפה את אחורי הקלעים של מלחמות העבריינים בדרום
"דומרני נתן לי 15 אלף שקל כדי לרצוח את הכנופיה הגרוזינית"

בני שלמה יריבו של דומרני. ניב אהרונסון
נשלח לשמונה חודשי מאסר. בני שלמה/ניב אהרונסון

האחים היוו יעד לחיסול של ארגון הפשע של שלום דומרני לפני כמה חודשים, אולם המשטרה עצרה את חייליו של דומרני לפני שהצליחו לבצע את תכנית החיסול. ע', עד המדינה בפרשה, סיפר לחוקריו: "שלום דומרני נתן לי 15 אלף שקלים כדי לפגוע בכנופיה הגרוזינית".

בחודש מאי האחרון גזר בית משפט השלום באשקלון שמונה חודשי מאסר בפועל על בני שלמה בגין סחיטה באיומים. זאת לאחר שהורשע בסחיטה של בעל מסעדה בעיר. כתב האישום נגד שלמה, שכונה "הקומפיוטר", הוגש בחודש פברואר אחרי שניסה לברוח מהארץ בינואר ונעצר בנתב"ג יחד עם כמה מאנשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully