וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: נעצרו כל השישה החשודים במעורבות באונס התיירת הישראלית

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, שלושה חשודים, בהם שני קטינים, הסגירו את עצמם לידי המשטרה במדינת הימאצ'ל פרדש. אתמול נעצר קטין נוסף. מפכ"ל המשטרה: "מביש שפשע מזעזע כזה מבוצע נגד תיירת"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

שלושה גברים המעורבים על פי החשד באונס התיירת הישראלית בת ה-25 במדינת הימאצ'ל פרדש שבהודו, הסגירו את עצמם לידי המשטרה – כך דווח היום (חמישי) בכלי התקשורת המקומיים. על פי הדיווחים, שניים מהם קטינים. לכך מצטרף מעצרו של קטין נוסף אתמול. שני החשודים המרכזיים, בני 21 ו-25, שעל פי החשד אנסו את התיירת, נעצרו כבר ביום שני. ארבעת החשודים הנוספים חשודים בסיוע למעשה.

עוד דווח כי הנאנסת נאלצה לעבור בימים האחרונים בין כמה מרכזים רפואיים, על מנת להיבדק על ידי רופא נשים. לאחר שהועברה ככל הנראה לארבעה בתי חולים שונים, היא נלקחה לבסוף לעיר בילספור שבמדינת צ'האטיסגאר. מהמשטרה נמסר הבוקר כי הושלמה הבדיקה הרפואית.

עוד בוואלה! NEWS:
משטרת הודו: שני בני אדם נעצרו בחשד לאונס התיירת הישראלית
הודו: תיירת מישראל התלוננה כי עברה אונס קבוצתי

כוחות משטרה במנאלי, הודו, במסגרת חקירת אונס תיירת אמריקנית, 2013. AP
כוחות משטרה במנאלי, לאחר אונס תיירת אמריקנית בשנת 2013/AP

מפכ"ל המשטרה אג'אי קומאר ידאב התייחס אתמול לפרשה, ומסר כי "זה מביש שפשע מזעזע כזה מבוצע נגד תיירת מחו"ל. המשטרה תפעל להבטיח כי מקרים כאלה לא יישנו בעתיד". מפכ"ל משטרת קולו, פדאם צ'אנד, שמרכז את החקירה, מסר מוקדם יותר השבוע כי החוקרים השיגו מידע בנוגע לזהותם של התוקפים, בין היתר בזכות העבודה שהישראלית צילמה את מכוניתם.

צ'אנד אישר כי התיירת עלתה אתמול על טרמפ באזור מנאלי, כשביקשה להגיע לעיירה קאזה. "מכונית עם שישה צעירים עצרה לידה", הסביר. "היא עלתה על הרכב, ובמקום להביא אותה לתחנת האוטובוס, הם לקחו אותה לאזור נטוש. שניים מהם אנסו את האישה. לאחר האונס, הם השליכו אותה במקום שבו אספו אותה".

מנאלי נמצאת במחוז קולו, שם אירעו שני מקרי אונס של תיירות זרות בארבע השנים האחרונות. ב-2013, תיירת אמריקנית בת 29 נאנסה במשאית בידי שלושה גברים נפאלים כשלקחה טרמפ מהעיירה ושיסט למנאלי. ב-2011, תיירת אוסטרלית בת 22 נאנסה בעיירה קאסול בידי אדם שהכירה דרך הפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully