וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנה וארבעה חודשים מתה לאחר שנשכחה ברכב בביתר עילית

הפעוטה הובהלה על ידי אביה לתחנת מד"א לאחר ששהתה בכלי הרכב הסגור במשך שעה וחצי. היא פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותה. "היא הייתה עם סימני מכת חום קשה". מדובר במקרה המוות החמישי השנה

צילום: מד"א

(בתחילת החודש: תינוקת מתה לאחר שנשכחה ברכב בערד)

פעוטה בת שנה וארבעה חודשים מתה היום (שישי) לאחר ששהתה במשך כשעה וחצי בכלי רכב סגור ברחוב אלעזר המודעי בביתר עילית. היא הובהלה על ידי אביה לתחנת מגן דוד אדום בעיר, שם חובשים ופרמדיקים של מד"א העבירו אותה לניידת טיפול נמרץ והעניקו לה טיפול רפואי.

הפעוטה, חנה רינה פלדמן, פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים, תוך כדי פעולות החייאה. כ-20 דקות לאחר הגעתה למרכז הטראומה בבית החולים, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. הלווייתה החלה בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים.

אבי ציינוירט, פרמדיק מד"א שטיפל בפעוטה, סיפר: "הגיע אלינו לתחנת מד"א רכב ובו תינוקת מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. היא הייתה חמה מאוד למגע ועם סימני מכת חום קשה. הענקנו לה טיפול רפואי לקירור הגוף ובמקביל ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ומממושכות תוך פינוי לבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש".

עוד בוואלה! NEWS:
תינוקת בת שמונה חודשים מתה לאחר שנשכחה ברכב בערד
סב לפעוט שנשכח ברכב ומת: "הרגשה נוראית, לא משאירים ילד לדקה"
תינוק בן שנה ושלושה חודשים מת לאחר שנשכח ברכב באשדוד

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
"ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ומממושכות תוך פינוי לבית החולים"/ראובן קסטרו

בתחילת החודש תינוקת בת שמונה חודשים מתה לאחר שנשכחה במשך יותר משלוש שעות ברכב בערד. בשעה 13:54 נמסר למד"א מרחב נגב על תינוקת שנמצאה מחוסר הכרה ברכב באזור התעשייה בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי, אך נאלצו לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית עולה כי סבתה של התינוקת הסיעה את אמה לעבודה במרכז התעסוקה באזור התעשייה בערד, ומשם הייתה אמורה להביא את נכדתה למעון. ככל הנראה היא המשיכה בנסיעה למקום עבודתה בקידום נוער, ושכחה את הבת במכונית.

פעוטה נשכחה ברכב. google maps, צילום מסך
פעוטה נשכחה ברכב/צילום מסך, google maps

מנתוני המועצה לשלום הילד עולה כי משנת 2008 ועד היום מתו 23 ילדים לאחר שנשכחו ברכב. מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עולה כי באותן שנים, ידוע על 400 מקרים של השארת ילדים ברכב, שבהם היו מעורבים 449 ילדים. כמו כן, קיימת עלייה במספר מקרי המוות כתוצאה משכחת ילדים ברכב. בשנת 2015 פעוט אחד מת באופן זה, ובשנת 2016 חמישה פעוטות מתו משכחת ילדים ברכב.

ורד וינדמן, מנכ"לית המועצה לשלום הילד, קראה היום למשרד התחבורה "לפעול ללא דיחוי לתיקון תקנות שיחייבו התקנת אמצעי התרעה שימנעו מקרים עתידיים". לדבריה, "לא ניתן לעבור לסדר היום כשחמישה ילדים מאבדים חייהם באופן טראגי ומיותר כזה. על המדינה ועל הורים לעשות כל מה שניתן - וניתן - למניעת השנות מקרים בלתי-נתפסים ומיותרים אלו בעתיד".

(עדכון ראשון: 13:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully