וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בשביל הסלפי: דוב הקוטב "העצוב בעולם" כלוא במתחם קניות בסין

יותר מ-150 אלף איש חתמו על עצומה הקוראת לסגירת המתחם שבעיר גואנגג'ואו, שם מוחזקות חיות במתקנים קטנים, כך שהלקוחות יכולים להצטלם עמן. "אין שום תירוץ להחזיק כל בעל חיים בצורה כזאת"

עריכה: יאיר דניאל

יותר מ-150 אלף בני אדם חתמו על עצומה הקוראת לסגירת מרכז קניות בסין שבו מוחזק דוב הקוטב "העצוב ביותר בעולם". ארגוני זכויות בעלי חיים קראו לציבור להחרים את המתחם בעיר גואנגג'ואו, שבו לטענתם מוצג הטורף שבסכנת הכחדה רק כדי שהלקוחות יוכלו להצטלם עמו. באקווריום מוחזק דוב קוטב נוסף, לצד שישה גורי לווייתן נוספים, חמישה גורי אריות ים, זאב ושועלים ארקטים.

בתמונות ובסרטונים שהועלו לרשת נראה דוב הקוטב מוחזק במתחם קטן סגור בזכוכית כשעוברים ושווים נאספים כדי להצטלם עמו. מנהל ארגון "למען רווחת בעלי החיים באסיה" דייב ניל אמר כי "אין שום תירוץ להחזיק כל בעל חיים בצורה כזאת". לדבריו, "דובי קוטב הם בין בעלי החיים שאותם הכי קשה להחזיק כראוי בשבי".

עוד ידיעות מהעולם
לקראת שחרור מוסול מדאעש: שר ההגנה האמריקני בביקור פתע בעיראק
בדרך לשינוי החוקה? ניצחון גדול לראש ממשלת יפן בבחירות
מקסיקו: חמש ילדות נרצחו בשנתן כחלק ממלחמות בין קרטלי סמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא הסביר כי דובי קוטב זקוקים למרחב עצום כדי לחיות. "גדול מספיק כדי ללכת, לרוץ, לטפס ולצוד. רשימת הדברים שלהם הם זקוקים היא מאוד ארוכה, עד שהתשובה היחידה לכך היא לאפשר להם לחיות בחופשיות בטבע".

ניל הוסיף כי "לדוב הזה אין שלווה ואין שום דבר טבעי שבו הוא יכול להתנחם. המידע על הדרך הטובה ביותר לספק את הצרכים הפיזיים וההתנהגותיים המסובכים של דובי קוטב בשבי חופשי לכולם ועדיין החיה הזאת לא מטופלת בדרך הזאת. אנחנו קוראים לציבור בסין שלא להגיע לשם ולסגירת המקום. הדוב סובל בשביל מה? בשל סלפי? בשביל שופינג?".

המקום הבטיח לשפר את מתקניו עוד בחודש אפריל והכריז על תכניתו לעצב מחדש את מתחם החיות לאחר שנפגש עם ארגוני בעלי חיים. "לא סביר שהמקום ייסגר בקרוב", אמר ניל, אך ציין כי בשל הפרסומים רוב מתקני המתחם סגורים כדי לעצב אותם מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully