וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיכוניסטיות זועמות: בן הוכתר כ"מלכת הנשף"

29.6.2016 / 5:15

תלמיד אמריקאי המגדיר את עצמו כלא-בינארי, כלומר לא גבר ולא אישה זכה בתואר "מלכת הנשף" בבית הספר מהסדרה "תהילה". חלק מהבנות לא ראו את ההכתרה בעין יפה ויצאו כנגדו ברשתות החברתיות, מה שגרר גל תגובות הומופוביות

צילום מסך

בסרטון - הפתיח של סדרת הטלוויזיה "תהילה"

בית הספר לה גווארדיה למוזיקה, אומנות ואומנויות הבמה הפך למפורסם בזכות סדרת הטלוויזיה והסרט "תהילה", והשבוע הוא עלה שוב לכותרות. חלק מהתלמידות בבית הספר לא היו משועשעות כשאחד מהבנים בשכבה זכה בתואר הנחשק "מלכת הנשף". כמה מהן אף שלפו ציפורניים כנגד הבחור בעקבים שזכה לעטר ראשו בכתר נוצץ והתחילו ללכלך עליו ברשתות החברתיות.

"אני יודעת שאני הולכת ללה גווארדיה בגלל שבן זכה במלכת הנשף", עקצה בפוסט בפייסבוק נערה בשם אסיה פייר. הפוסט שלה זכה ליותר מ-500 תגובות הומופוביות ו-100 שיתופים לפני שהוסר. "זה פשוט מסריח שגברים זוכים בהכול, חשבנו שמגיע לנו לפחות את זה", כתבה נערה אחרת.

תלמיד שזכה בתואר מלכת הנשף. FACEBOOK, צילום מסך
ימותו הקנאיות.מתיו קריסון בן ה-18 שזכה בתואר "מלכת הנשף"/צילום מסך, FACEBOOK

מתיו קריסון בן ה-18 שזכה בתואר מגדיר את עצמו בלא-בינארי, כלומר לא גבר ולא אישה. "זה היה דבר גדול בשבילי לגעת באחרים ולהתחרות על הכתר", אמר/ה קריסון. "היו תגובות מאד שליליות ומרושעות על דבר שהוא נפלא", אמרה מונה דייויס, אם לתלמיד בבית הספר. "זה היה מאד מפחיד עבורי, בייחוד לאחר מה שקרה באורלנדו".

עוד באותו נושא

היסטוריה בארה"ב: בית המשפט אישר לאדם לא להשתייך לאף מגדר

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully