וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זחאלקה נפגש בכלא עם מרואן ברגותי שהורשע ברצח ישראלים

הח"כ מהרשימה המשותפת נפגש עם בכיר פתח הנושא חמישה מאסרי עולם, והשניים דנו במצב האסירים בכלא בישראל. ברגותי שיבח את המפלגה, וזחאלקה טען: "על הפלסטינים להמשיך להישען על המאבק הלאומי"

עריכה: ניר חן

בווידאו: מרואן ברגותי ינסה להשתלט על הרשות הפלסטינית - דיווח לאולפן וואלה! NEWS, אפריל

ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) נפגש השבוע בכלא גלבוע עם מרואן ברגותי, בכיר פתח הנושא חמישה מאסרי עולם בגין רצח ישראלים. לפי בטאון מפלגת בל"ד, בפגישה שארכה כשעתיים דנו השניים בין היתר בנושא האסירים שבבתי הכלא בישראל. זחאלקה הציג לברגותי סקירה של המצב הפוליטי "על רקע ממשלת הימין הפשיסטית בישראל", כפי שצוטט בביטחון המפלגה, ואמר כי "אין כל סימן לשינוי במדיניות הישראלית הנוכחית, יהיו אשר יהיו המפלגות שירכיבו את הקואליציה, לנוכח הקיטוב בין הימין לשמאל ובין הממשלה לאופוזיציה". על כן, לדברי זחאלקה, "על הפלסטינים להמשיך להישען על כוחם ועל המאבק הלאומי".

לפי הדיווח, ברגותי שיבח את אחדותם של ערביי ישראל, שהתבטאה בהקמת הרשימה הערבית המשותפת, ואת "חלקם הפעיל" בקרב העם הפלסטיני. בלשכת זחאלקה אישרו שהפגישה התקיימה שלשום ואמרו שמדובר בפגישה שגרתית.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
צה"ל יקבל את מטוס הקרב המתקדם בעולם: "צריכים 50 לפחות"
יש עתיד מצננת את חזון המפלגה הדמוקרטית הרחבה של לבני
"מסמך הח"כים": שמו של השר ארדן הוזכר בחשד למעורבות בפלילים

מרואן ברגותי. AP
שיבח את אחדותם של ערביי ישראל. ברגותי, 2011/AP

ברגותי הורשע ב-2004 ברצח חמישה ישראלים ובמעורבות בארבעה פיגועים במהלך האינתיפאדה השנייה בהיותו בכיר בתנועת פתח. בין הפיגועים שבהם היה מעורב היו הירי במסעדת ה"סי פוד מרקט" בתל אביב בשנת 2002, שבו נהרגו שלושה בני אדם.

שמו של ברגותי שב ועולה כאחד המועמדים להחלפת יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. בעת שהייתו בכלא הוא זוכה לא אחת לביקורים של אנשי ציבור, ובהם ח"כ איימן עודה וח"כ אחמד טיבי, וכן ח"כ לשעבר חיים אורון, שעמד בעבר בראש מרצ, שנועד עמו לעיתים קרובות.

חברי ועידת בל"ד בבחירות לרשימת המפלגה 17.1.2015. ערן גילווארג
"אין סימן לשינוי במדיניות הישראלית". זחאלקה/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully