וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם באבו גוש: המשטרה תועדה עורכת חיפוש על גופו של ילד בן 9

31.5.2016 / 17:01

בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS נראה שוטר מבצע חיפוש על גופו של נביל איברהים, בעת שצעד מבית הספר בחזרה לביתו. "זו שערוריה", אמר אביו של הילד, שהגיש תלונה במח"ש נגד השוטרים. המשטרה: "הפעילות לא חורגת מהכללים"

עריכה: אביב אירגז

תושבי היישוב אבו גוש זועמים על המשטרה, לאחר ששוטרי משטרת הראל עצרו ליד קבוצת ילדים בני 10-9 וערכו חיפוש על גופו של אחד מהם. בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS, נראה שוטר עומד ליד קבוצת ילדים, ומבצע חיפוש על גופו של נביל איברהים, ילד בן 9 מאבו גוש שעשה את דרכו מבית הספר לביתו, בתואנה כי מידע מודיעני העלה שהוא נושא עליו חפץ חד.

אחד מתושבי המקום, שצילם את הסרטון בטלפון הסלולרי שלו, צעק לעבר השוטרים לחדול ממעשיהם וטען כי "הדבר אסור על פי החוק". עם זאת, אלה לא חדלו, ובסרטון אף נראה אחד השוטרים קורא לילד לחזור לאחר שניסה לעזוב את המקום.

עוד בוואלה! NEWS:
דוחות המודיעין חושפים: העבריין ריקו שירזי תכנן בריחה מהכלא
"תעשי מה שגברים אוהבים": שוטר מואשם שדרש מין אוראלי תמורת ביטול דוח
ממתין לנפילה: הסתבכות פרשת המיילים של קלינטון היא התקווה של סנדרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה ערכה חיפוש על גופו. נביל איברהים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביו של נביל, מאהר, סיפר כי השוטרים ביצעו חיפוש על גופו, דרשו ממנו להוריד נעליים ולשים את התיק בצד, ורק לאחר דקות ארוכות שחררו אותו. "מדובר בשערורייה", אמר האב. "הילד שלי קטן מאוד גם בגוף, נראה כמו בן חמש, ובכל זאת ביצעו חיפושים על גופו".

מאהר הגיש היום תלונה במחלקה לחקירות שוטרים, ובמקביל, מחר יושבת בית הספר מפעילות כאות מחאה. "כאן באבו גוש זה לא סילוואן", הוסיף מאהר. "כאן לא עושים חיפושים על ילדים קטנטנים. אנחנו פשוט זועמים".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "בעקבות דיווח אזרח למוקד 100על אודות ילד המסתובב עם סכין בידו, ניגשה ניידת משטרה לבדוק את התלונה. השוטרים הבחינו בשלושה ילדים העונים לתיאור שנמסר וניגשו אליהם במטרה לזהות אם יש בידם או ראו אדם אחר עם סכין בידו. במהלך הבדיקה החלה התקהלות של תושבים והתלהמות כלפי השוטרים. בתום הבירור עמם, לא אותרה סכין והשוטרים המשיכו בסריקות באזור".

"המשטרה רואה בצער את התקהלות וההתלהמות של האוכלוסיה הבוגרת", הוסיפה המשטרה. "מדובר בפעילות מקצועית, עניינית בהתאם לכללים וללא משוא פנים, לשם שמירה על ביטחון התושבים ובהתאם לקריאת מוקד של אזרח מודאג, אשר מילא את חובתו האזרחית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully