וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקניקיות לצד אקסטזי: כך נלחמים השוטרים הסמויים במפיצי סמים בתל אביב

25.5.2016 / 9:47

בלשים פעלו בשבועות האחרונים לאיתור סוחרי סמים בעיר, בין היתר במועדון "הבלוק" שבו התמוטטה הצעירה מושית פישר עקב צריכת סמים. שלושה חשודים נעצרו, ובהם מוכר נקניקיות, שמכר לבלשים כמאה כדורי אקסטזי

עריכה: ניר חן

(מושית פישר שהתמוטטה עקב צריכת סם, פברואר)

בעקבות התמוטטותה של הצעירה מושית פישר בשל סם שהומס בכוס המשקה שלה בחודש פברואר השנה, הוחלט במשטרה להגביר את הפעילות לאיתור מפיצי סמים במועדוני הלילה בתל אביב. במסגרת הפעילות, נכנסו בלשים סמויים למועדונים בעיר וערכו עסקאות סמים. שלושה חשודים בהפצת סמים נעצרו בעקבות פעילותם של הבלשים, ובהם מפעיל דוכן נקניקיות שפעל מחוץ למועדון "הבלוק", שבו גם התמוטטה פישר, ומכר לבלשים מאה כדורי אקסטזי לצד נקניקיות בלחמניה עם קטשופ וחרדל.

החקירה הסמויה התנהלה בשבועות האחרונים ובמהלכה רכשו הבלשים בכמה הזדמנויות סמים מסוכנים, בהם אקסטזי וקוקאין. נוסף למועדון "הבלוק", התבצעו עסקאות סמים גם במועדון "רוקפלר" בתל אביב. בשני המקרים, ציינה המשטרה כי בעלי המועדונים ומפעיליהם לא ידעו על העבירות המתבצעות בחשאי על ידי סוחרי סמים, שנכנסו למועדונים במסווה של מבלים מן המניין.

לקריאה נוספת:
"מקבלת את בתי בחזרה": הצעירה שהתמוטטה במועדון בת"א שבה להכרה
"מושית פרכסה": בן 47 מואשם שסיפק סמים לצעירה שהתמוטטה בתל אביב
עקב התמוטטות הצעירה: מועדון "הבלוק" בת"א נסגר ל-10 ימים

מועדון הבלוק. צילום מסך
מוכר הנקניקיות פעל מחוץ למועדון. "הבלוק" בתל אביב/צילום מסך

ממשטרת מרחב יפתח נמסר כי ההחלטה לפעול בתוך המועדונים באופן סמוי הגיעה בהמשך להרעלתה של פישר. מעצרם של שניים מהחשודים הוארך ביומיים ביום שלישי, והעצור השלישי, מוכר הנקניקיות, יובא היום (רביעי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

מהמשטרה נמסר כי הפעילות לאיתור סוחרי סמים צפויה להמשיך, תוך שימת דגש על עסקאות סמים המבוצעות מול לקוחות צעירים במועדוני הלילה. הסמים הנסחרים במועדונים נחשבים מסוכנים ביותר ועלולים לגרום נזקים קשים ואף להביא למצב של סכנת חיים. "אנו, כמשטרה האמונה על ביטחון הציבור, ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להילחם בתופעה זו", נמסר.

  • עוד באותו נושא:
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully