וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקריות ברצועה חמאס מאיים: "אל תבחנו את הסבלנות שלנו"

בכיר בארגון טען כי ההסלמה היום בגבול ברצועה היא "הפרה בוטה של הפסקת האש", ואמר כי על ישראל להבין ש"ככל שיגברו פשעיה, תגבר התגובה". הפלגים הפלסטינים ברצועה התכנסו להתייעצות

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

לאחר שורת התקריות שאירעו ביממה האחרונה בגבול רצועת עזה, חמאס העביר מסר מאיים לישראל כשאחד מבכיריו דרש "לא לבחון את הסבלנות" של הארגון. בדברים לסוכנות הידיעות הפלסטינית מען, אמר מושיר אל-מסרי כי "ההסלמה ברצועה היא הפרה בוטה של הפסקת האש", והאשים את ישראל במצב. "האויב צריך להבין שככל שיגברו פשעיו, כך תגבר התגובה", אמר. האתר "א-ריסאלה" המזוהה עם הארגון הודיע כי הפלגים הפלסטינים ברצועה התכנסו להתייעצות בנוגע לאופי התגובה.

אחר הצהריים הגיב צה"ל בירי ארטילרי לעבר הרצועה. כמו כן, תושבי הקיבוצים בעוטף עזה הונחו לגלות ערנות והתלמידים פונו מבתי הספר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תקריות ירי ומסרים עמומים מחמאס: בשמי עזה מיתמר ענן של הסלמה
המנהרה שצה"ל חשף: הוקמה לפני צוק איתן, ותוחזקה אחריו
רכש מנהרה והניח מטענים נגד חיילים: אישום חריג נגד פעיל חמאס

כוח צה"ל בגבול רצועת עזה 23 באוגוסט 2014. רויטרס
כוח צהל סמוך לרצועה בעת מבצע "צוק איתן"/רויטרס

החל מהבוקר אירעו שלוש תקריות של ירי פצצות מרגמה לעבר כוח צה"ל שפעל בסמוך לגדר המערכת ברצועת עזה ללא נפגעים. בתקרית רביעית נורתה אש לעבר הכוחות. מאוחר יותר ירה צה"ל גם לעבר עמדות חמאס באזור שג'אעיה. לאחר הירי, דווח בכלי תקשורת פלסטיניים כי בתי ספר בשכונה פונו מתלמידים. הלילה דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים על פיצוץ מטען חבלה בקרבת גדר המערכת בצפון רצועת עזה, בסמוך לכוח צה"ל. על פי הדיווח, לא היו נפגעים באירוע ולא נגרם נזק. לפי הערכות, האש הייתה מכווונת נגד הכוחות הפועלים בשטח במטרה להתריס.

כמו כן, אתמול בשעות אחר הצהריים בוצע ירי מכיוון עזה אל עבר כלי הנדסי של צה"ל שפעל בסמוך לגדר המערכת, בצפון הרצועה גם כן. גם באירוע זה לא היו נפגעים אך נזק נגרם לכלי ההנדסי. בעקבות הירי, החלו הכוחות בשטח בסריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully