וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חזרו הזכרונות": הטלפון של ההרוגה בתאונה בכרמל הושב למשפחתה

1.5.2016 / 18:57

הסמארטפון של אור אלבז, שנהרגה בתאונת האוטובוס לפני כשבועיים, נגנב מזירת האירוע ונמצא באזור המשולש. אביה: "יש כעס על מי שגנב, אבל אני שמח שהוא חזר לידי המשפחה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אביב אירגז

(הארכת המעצר של נהג האוטובוס, לפני כשבוע)

הטלפון של אור אלבז, הנערה בת ה-17 שנהרגה בתאונת האוטובוס במנהרות הכרמל לפני כשבועיים, הושב היום (ראשון) להוריה לאחר שפנו לציבור במטרה לאתר אותו. הטלפון נגנב מזירת התאונה ואותר באזור המשולש, אולם היה שלם לחלוטין והיו בו תמונות של הנערה וזיכרונות נוספים ממנה.

"הטלפון התגלגל דרך כמה ידיים ובסוף נמצא באזור טייבה-ג'לג'וליה", סיפר יוסי, אביה של אור. "כמה שוטרים מתחנת חיפה – אבי זגורי, משה אזולאי ומפקדם אמיר גולדשטיין, פעלו להשבתו בסיוע גורמי ביטחון". לדבריו, "כרטיס הסים נגנב, אך בטלפון נמצאו תמונותיה של אור". האב סיפר כי אמנם יש בו כעס על מי שגנב את הטלפון, אך הוא שמח שהוא חזר לידי המשפחה.

עוד בנושא:
נהג האוטובוס שוחרר ממעצר בית: "הוא במצב נפשי לא טוב"
תאונת האוטובוס: הנהג חשוד בהריגה; הותר לפרסום שם הנערה שנהרגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התגלגל בכמה ידיים ולבסוף נמצא". אביה של אור עם המכשיר שהושב למשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתאונה נפצעו 48 בני אדם בהתנגשות אוטובוס במשאית במנהרות הכרמל. כתוצאה מכך, סטה האוטובוס ממסלולו והתנגש בקיר. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו למקום, העניקו טיפול רפואי ופינו את הפצועים לשלושה בתי חולים. נהג האוטובוס, שנפצע קל בתאונה, נעצר עם שחרורו מבית החולים בחשד להריגה ושוחרר למעצר בית בשבוע שעבר. הוא נדרש להפקיד במשטרה את דרכונו ואת רישיון הנהיגה שלו, שנשלל. על פי באי כוחו, הוא נמצא במצב נפשי קשה וחש צער רב על שאירע. עם זאת, הוא ממשיך לדבוק בגרסתו, שלפיה הוא לא האשם בתאונה.

אור אלבז, בת ה-17 מחיפה, שנהרגה בתאונה במנהרות הכרמל בחיפה. פייסבוק, צילום מסך
בתאונה נפצעו 48 בני אדם. אור אלבז/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully