וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונגריה: "אותרה גופתו של המטייל הישראלי שנעדר"

1.5.2016 / 7:40

המשטרה המקומית פרסמה כי נמצאה גופתו של אופיר גרוס, ישראלי שמתגורר בברלין ויצא לטייל באחרונה במדינה. עם זאת, משפחתו טרם זיהתה את גופתו והיא בדרכה לשם. נסיבות המקרה בבדיקה

אופיר גרוס, ישראלי נעדר בבודפשט, הונגריה. אפריל 2016. פייסבוק, אתר רשמי
המשפחה בדרכה להונגריה. גרוס/אתר רשמי, פייסבוק

משטרת הונגריה הודיעה הלילה (ראשון) לבני משפחתו של אופיר גרוס, ישראלי בן 40 שנעדר במדינה זה יותר משבוע, כי מצאה את גופתו. מהמשפחה נמסר כי הם ממתינים לזיהוי הגופה והם בדרכם למדינה לשם כך. נסיבות המקרה נבדקות.

גרוס הוא סטודנט הלומד באוניברסיטה בברלין. לפני כשבועיים הוא טס לבודפשט ומעדויות של מקומיים עולה כי הוא תכנן להמשיך לעיר דברצן. על פי בני משפחתו, הוא נראה לאחרונה ביום לפני עשרה ימים בעיר טיסזקססק. "איבדנו קשר באופן פתאומי עם אחי לפני שבוע", כתבה אחותו של גרוס, גלי, בפייסבוק. "כל היודע דבר, ראה אותו או מתגורר באזור ויכול לסייע בחיפושים, נא ליצור איתי קשר".

המשפחה הגישה תלונה בנושא גם למשטרת ישראל, והנושא הועבר לטיפולו של נספח המשטרה בברלין, אלי קפלן. המשטרה המקומית אישרה לקפלן כי גרוס אכן שוהה בהונגריה. גרוס בעל מבנה גוף רזה, גובהו כ-180 ס"מ, הוא בעל עור בהיר ושיער חום כהה ועיניו כחולות. בעקבות תלונת משפחתו של גרוס מינתה המשטרה המקומית צוות לחיפוש אחריו, והמשפחה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו.

לקריאה נוספת:
שני בני דודים מרהט נחטפו בטורקיה - ושוחררו
חבר הלייבור שאמר ש"היטלר היה ציוני" לא מתחרט: "נתניהו אמר אותו דבר"
אובמה חסר עכבות בסעודה עם כתבים: "טראמפ רק רצה לקדם את עסקיו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully