וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תקרה קרסה בחניון של הרמטכ"ל ושר הביטחון בקריה

במהלך החג הוקפצו מאבטחים לחניון בבסיס מחנה המטכ"ל, לאחר שמהמקום בקע קול עז. הם מצאו כי חלק מהתקרה התמוטט מסיבה שטרם התבררה. איש לא נפגע. גורמי צבא: "היה יכול להיגרם אסון". משרד הביטחון: "האירוע מתוחקר"

עריכה: שניר דבוש

תקרה בחניון בבסיס הקריה בתל אביב קרסה אתמול (שבת). מצה"ל נמסר כי חלק מהמעטפת של תקרת החניון קרסה מסיבה שאינה ברורה. האזור שבו קרסה התקרה היה ריק מאדם, ולמרבה המזל איש לא נפגע. בשל האירוע נסגר החניון, ועוד בסוף השבוע הנחה שר הביטחון משה יעלון לחקור את האירוע ולבדוק אם יש תקרות נוספות מסוג זה.

מצה"ל נמסר כי במהלך החג נשמע קול עז מהחניון בבסיס מחנה המטכ"ל שבקריה. מאבטחים שהוקפצו למקום גילו לתדהמתם כי התקרה הקלה של החניון, שממנו נכנסים הרמטכ"ל, שר הביטחון ושאר בכירי הקריה, התמוטט מסיבה לא ברורה. גורמי צבא שנחשפו לאירוע אמרו כי אם התקרה הייתה קורסת על כלי רכב ובהם אנשים "היה יכול להיגרם אסון".

ממשרד הביטחון נמסר בתגובה: "מדובר בתקרה אקוסטית המוצבת בכניסה לחניון הבניין מאז הקמתו לפני יותר מעשר שנים. מסיבה שנבדקת כעת התקרה קרסה בליל החג, בזמן שהחניון היה ריק מאנשים. התקרה הוסרה במהלך החג, והאירוע מתוחקר על ידי מהנדסי אגף ההנדסה והבינוי של משרד הביטחון".

עוד בוואלה! NEWS:
בת 60 נהרגה בתאונה בכביש 232 בסמוך לצומת בארי בדרום
כוננות שיא: עשרות מבקרים עלו להר הבית ביום הראשון של חול המועד
קים שיבח את שיגור הטיל מהצוללת: "נוכל לפגוע באמריקה מתי שנרצה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התקרה שהתמוטטה בחניון הקריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראובן בן שמעון, ממונה בטיחות ומייסד הפורום למניעת תאונות עבודה, אמר כי "בישראל מסתבר שגם לעבודות גבס ותקרות אקוסטיות יש תקן שקובע כיצד לחבר ולקבע את הקונסטרוקציה לתקרת הבטון או לקירות". לדבריו, "הבעיה מתחילה ונגמרת כשמחפשים כל הזמן את הזול ואין פיקוח ראוי על הקבלנים לא באיכות ולא בבטיחות. כאן התמוטטה תקרה קלה. מה היה קורה אילו תקרת הבטון הייתה מתמוטטת והיה יכול להיות מגה תאונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למרבה המזל, לא היו אנשים באזור הקריסה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הקריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully