וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת על אונס התוודתה: "אני אוהבת אותך" - והחשוד שוחרר

20.4.2016 / 0:04

נערה בת 15 התלוננה כי צעיר בן 18 שעמו התכתבה ברשת והזמינה לביתה אנס אותה. הצעיר שהה במעצר במשך ארבעה ימים עד לעימות, שלאחריו שוחרר לביתו. משטרת מחוז ש"י מעריכה כי מדובר בתלונת שווא

גבר אזוק. SHUTTERSTOCK,
הצעיר זומן לחקירה שבוע לאחר שנפגש עם הנערה/SHUTTERSTOCK

"אני אוהבת אותך" - כך הסתיים עימות שנערך ביום ראשון במשטרת מחוז יהודה ושומרון (ש"י) בין נערה בת 15 לצעיר בן 18, שנגדו התלוננה כי אנס אותה. בעקבות וידויה שוחרר הצעיר מיד לאחר העימות. התיק נגד הצעיר אמנם עדיין מתנהל, אך המשטרה מעריכה כי מדובר בתלונת שווא.

השניים נפגשו לראשונה בתחילת חודש אפריל, לאחר שנוצר ביניהם קשר ברשת. הנערה פנתה לצעיר דרך אפליקציית אינסטגרם והם החלו בהתכתבות שארכה מספר ימים, והתפתחה גם לכיוון רומנטי. בשלב מסוים הזמינה הנערה את הצעיר לביתה, באחד היישובים בהרי יהודה. בבית שהתה אז גם אחותה של הנערה. מבדיקת המשטרה, הנערה הזמינה את הצעיר לחדרה והשניים קיימו שם יחסי מין. לאחר אותה פגישה החליט הצעיר לנתק את הקשר.

שבוע לאחר מכן הופתע הצעיר לקבל זימון לחקירה, לאחר שהנערה הגישה נגדו תלונה על אונס. בחקירתו הראשונית לא הצליח הצעיר לשכנע את השוטרים כי היחסים בין השניים היו בהסכמה, ובדיון בבית משפט השלום הוארך מעצרו בארבעה ימים. בתחילת השבוע הנוכחי נערך העימות בין הצעיר לבין הנערה, אז נשברה והתוודתה על רגשותיה בפניו.

בא כוחו של הצעיר, עורך הדין אריאל עטרי מסר בתגובה: "שוב היחס המקל של גורמי אכיפת החוק לתלונות כוזבות של נשים נגד גברים מוביל לתלונות שווא ולמעצר של חפים מפשע. ביום שבו תשתנה המדיניות ונשים יועמדו לדין על מסירת עדות שקר, באופן דומה ליחס לו זוכים גברים - יפחת באופן משמעותי מספרן של תלונות השווא בישראל. בינתיים, את מחיר הגישה הקיימת שילם צעיר חף מפשע בן 18 שנאלץ להישאר כמה לילות במעצר במגרש הרוסים על לא עוול בכפו".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד למעילת ענק בבורסה ליהלומים ברמת גן; חשש כי סוחרים יקרסו
"שלא יראה אור יום": הניצולים ממצעד הגאווה חשים הקלה אחרי ההרשעה
"תעבדו בשבילי - קבלו בי"ס": ההקלטה שחושפת מעורבות לחיאני בבחירות

(עדכון ראשון: 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully