וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושת הפלסטינים הנעדרים נלכדו בדרכם לבצע פיגוע ראווה בישראל

10.4.2016 / 1:30

מנגנוני הביטחון הפלסטיניים עצרו את שלושת הצעירים מצפון לרמאללה. ברשותם אותרו רימוני יד ותת-מקלע מדגם "קרלו". השלושה נמצאים בחקירה ועל פי הערכת המנגנונים הם משתייכים לחמאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושת הצעירים שנתפסו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנגנוני הביטחון הפלסטיניים עצרו אתמול (שבת) את שלושת הצעירים שנעדרו מבתיהם מאז השבוע שעבר בדרכם לבצע פיגוע ראווה. השלושה נתפסו בשטח פתוח באזור מזרעה א-נובאנישמצפון לרמאללה כשברשותם בין היתר רימוני יד ותת-מקלע מסוג "קרלו".

גורמים פלסטיניים מסרו לוואלה! NEWS כי השלושה נעצרו על ידי כוח משולב של המשטרה הפלסטינית והמודיעין הכללי של הרשות, וניכר כי הם תכננו פיגוע גדול. עוד נמסר כי השלושה נמצאים בחקירה וטרם התקבל מידע לגבי השתייכותם הארגונים, אולם ההערכה היא כי הם השתייכו לחמאס.

בימים שקדמו למעצר הכריזו המנגנונים על מצב חירום ונערכו חיפושים רבים באזורים שלפי החשד הם מסתתרים בהם. השלושה הם באסל מחמוד אל-אערג', תושב הכפר וולאג'ה הסמוך לירושלים, מוחמד עבדאללה חרב, תושב ג'נין, והיית'ם סייאג', תושב חברון.

עוד כתבות בנושא:
3 צעירים פלסטינים נפטרו מתעודות מזהות ו"נעלמו"; המניע בבדיקה
מאמץ אינטנסיבי לאיתור הנעדרים הפלסטינים: "לא ידוע מה בכוונתם לעשות"

חמאס: "מודאגים משיתוף הפעולה בין ישראל לרשות"

השלושה נעלמו בעת שהיו בדרכם לרמאללה ותעודות הזהות של שניים מהם, יחד עם שלושה טלפונים ניידים ומחשב נייד, נמצאו בסמוך לעיר. משפחותיהם מסרו לכלי תקשורת פלסטינים כמה ימים לאחר ההיעדרות כי לא הגיעו כל ידיעות חיוביות באשר לגורל בניהם. המנגנונים הזהירו את הציבור הפלסטיני שלא להפיץ שמועות באשר לגורלם, והבטיחו כי הם עושים את מירב המאמצים לעלות על עקבותיהם מהר ככל שניתן.

דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי, הגיב על המעצר ואמר כי בארגון מודאגים משיתוף הפעולה בין הרשות לישראל. "שיתוף הפעולה של הרשות עם ישראל בעצירת 'שלושת הלוחמים' מהווה עליית מדרגה חמורה בתיאום ביניהם", אמר אבו זוהרי.

(עדכון ראשון: 22:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully