וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של שמעון גפסו הודיע כי יתמודד על ראשות נצרת עילית: "חובתי המוסרית"

7.4.2016 / 0:20

אלירן גפסו, בנו של ראש העיר שהורשע בלקיחת שוחד, הודיע כי יתמודד בבחירות שיתקיימו בעוד כחודשיים. "זה צעד לא פשוט", אמר. "אני לא יכול להרשות לעצמי לשבת ולהסתכל מהצד"

צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

אלירן גפסו, בנו של ראש עיריית נצרת עילית שהורשע בלקיחת שוחד וצפוי לשאת עונש מאסר, הודיע אמש (רביעי) כי יתמודד לתפקיד ראש העירייה בבחירות שהוקדמו שיתקיימו בעוד כחודשיים. "זהו צעד לא פשוט ברמה האישית, שגובה מחירים כבדים, אבל הרגשת החובה המוסרית וגם התמיכה הגדולה שאני מקבל - מחייבים אותי לעשות מעשה אמיץ, ולהציב את עצמי כמועמד לראשות העיר", אמר.

בימים האחרונים קיים אלירן עשרות שיחות אישיות עם אנשי מפתח וקבוצות בעיר, ובסופן הוא החליט להכריז כי יתמודד על ראשות העיר. "שמעתי אנשים ובעיקר שמעתי חששות ודאגה ממה שהולך להיות", סיפר אלירן. "בסופו של דבר, הבנתי שכדי לשמור על העיר הזאת שגדלתי בה ושהיא בשבילי תמיד תהיה הבית, אני לא יכול להרשות לעצמי לשבת ולהסתכל מהצד, וחובתי המוסרית והציבורית היא לקפוץ למגרש ולהיות חלק מדור המנהיגות הבא שיוביל את העיר בשנים הבאות".

עוד בוואלה! NEWS:
יחכה לחנינה או יגיע עד לבג"ץ? אלה האפשרויות העומדות כעת בפני קצב
האם ציינה יום הולדת - וקברה את בתה שמתה בפרו: "הגשמת את החלום"
ממשיכה להסתבך: ענבל אור נחקרה במשטרה ושוחררה בערבות

אלירן גפסו ושמעון גפסו בדיון בבית המשפט העליון. מירי צחי/ NRG, אתר רשמי
ישקול לתמוך בבנו. שמעון ואלירן גפסו בבית המשפט העליון/אתר רשמי, מירי צחי/ NRG

אלירן, בן 32, רב סרן (במיל') בחיל ההנדסה הקרבית ובוגר לימודי מדעי המדינה במרכז הבינתחומי הרצליה. הוא משמש כיום ראש המחלקה לפעילות ציונית במגזר הלא יהודי בהסתדרות הציונית הלאומית. כבנו של ראש העיר היוצא, שמעון גפסו, הוא ליווה את העשייה העירונית בעיר, ואף הפך לגורם רב השפעה במרכז הליכוד הארצי, בין היתר בשל השתתפותו בארגון ה"ליכודיאדה". אל גפסו הגיעו הודעות תמיכה מכמה משרי הליכוד, שאף הבטיחו לבוא ולתמוך באופן פומבי במועמדותו.

שמעון גפסו הורשע בפברואר 2015 בכך שלאחר הבחירות לעירייה ב-2008, הוא וסגנו לשעבר עדי ברקו התנו את המשך העסקת גרושתו של חבר מועצת העיר סמיון ברון בהתפטרותו של ברון. השופט עודד גרשון קבע כי התניית המשך ההעסקה בהתפטרותו של חבר המועצה, כמוה כלקיחת שוחד. בשבוע שעבר קבע בית המשפט העליון כי יש להטיל קלון על גפסו. כמו כן, נקבע כי גפסו לא יוכל לרצות את מאסרו בדרך של עבודות שירות, וכי יידרש לשאת עונש מאסר בפועל. בתום הדיון אמר גפסו כי אם בנו יתמודד, הוא ישקול לתמוך בו.

בנצרת עילית מצפים לראות האם רונן פלוט, מנכ"ל הכנסת, יכריז על התמודדותו. פלוט כבר התמודד בעבר על ראשות העיר אך לא זכה.

(עדכון ראשון: 23:17)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעיר מצפים לראות אם יתמודד. פלוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully