וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגינקולוג שנעצר בגין עבירות מין - נעצר שוב בחשד לאונס מטופלות

5.4.2016 / 16:20

הרופא, שנעצר לפני ארבעה חודשים בחשד לתקיפה מינית של צעירה שהגיעה אליו לטיפול, נעצר שוב ומעצרו הוארך. שוטרים פשטו הבוקר על ביתו ולקחו אותו לחקירה. עורכת דינו: "סיבת המעצר והחשדות אינם ברורים לנו"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: טל רזניק

הגינקולוג שנעצר לפני ארבעה חודשים בחשד לביצוע עבירות מין בצעירה שהגיעה אליו לטיפול ושוחרר, נעצר הבוקר (שלישי) שוב, בחשד לאונס שלוש מטופלות ומעשים מגונים. שוטרים פשטו על ביתו ולקחו אותו לחקירה. מאוחר יותר, שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי האריכה את מעצרו בשלושה ימים, בהתאם לבקשת המשטרה. עם זאת, בניגוד לבקשת המשטרה, השופטת סירבה להסיר את צו איסור הפרסום שהוטל על זהות החשוד.

בחודש דצמבר האחרון נעצר הגינקולוג. טרם מעצרו, הוא נחקר באזהרה בידי חוקרי מרחב ירקון במשך כמה שעות. ימים ספורים לאחר המעצר, הוא שוחרר בערבות של 7,000 שקלים. במשטרה החליטו לשחררו משום שלפי שעה, לטענתם, אין חשש שישבש את החקירה.

לאחר המעצר, אמרה עו"ד אורנת קמרון, המייצגת את החשוד, כי "אנחנו נמצאים כרגע מחוץ לתחנת ירקון כאשר החשוד נמצא בחקירה. לא ברורה לנו סיבת המעצר והחשדות, ככל הנראה מדובר באותן חשדות של המעצר הקודם. לא ברורה לנו התנהגות המשטרה כאשר המשטרה יכלה פשוט להזמין אותו לחקירה ולא להגיע אליו הביתה ולעצור אותו. אנחנו נמתין לסיום החקירה כדי לדעת אם הם מבקשים את הארכת מעצרו".

לקריאה נוספת:
גינקולוג בכיר נעצר בחשד לביצוע עבירות מין במטופלת
הגינקולוג הבכיר שנעצר בחשד לעבירות מין שוחרר לביתו
שוטרת נשלחה לעבור בדיקה פולשנית אצל הגינקולוג החשוד באונס

גניקולוג בכיר החשוד באונס בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בת''א דצמבר 2015. אבישג שאר ישוב - nrg  חדשות, מערכת וואלה! NEWS
הגינקולוג בהארכת מעצרו, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבישג שאר ישוב - nrg חדשות

זמן קצר לאחר מכן, הוסיפו באי כוחו של החשוד: "אנחנו מביעים צער על המעצר המיותר של מרשנו. מאז ומעולם מרשנו טיפל בכל המטופלות בנאמנות ובמסירות. יודגש שאין בחקירה כל חדש ומשכך, כל ההדלפות שפורסמו הבוקר בכלי התקשורת הינן הדלפות מכוונות שאין מאחוריהן דבר וחצי דבר. אנחנו בטוחים שמרשנו יחזור בקרוב לעבודתו".

נציג המשטרה שחר סודרי אמר בפתח הדיון כי נוספו מתלוננות נוספות מאז שהתפוצצה הפרשה. "מדובר בפרשיה שהחלה בדצמבר 2015", אמר. "הייתה אז מתלוננת אחת והחל מאז בוצעו פעולות חקירה נוספות. במהלך חודש ינואר נוספו מתלוננות נוספות בעקבות כתבה שפורסמה. הן עשו את הקישור והגיעו להגיש תלונה. לא המשטרה פנתה אליהן".

לכך השיב פרקליטו של החשוד: "אם התלונות הנוספות הוגשו בינואר, מדוע נתתם לו להמשיך לטפל בנשים עד עכשיו, הן בבית החולים בו הוא עובד והן בקליניקה הפרטית שלו?". נציג המשטרה טען כי "היינו צריכים לעשות עוד בדיקות".

נציג המשטרה הסביר במהלך הדיון כי "החשד הסביר התחזק מאז התלונה הראשונה. הוא השתמש בסמכותו לרעה, ישנן מתלוננות נוספות שסיפרו על דרך הפעולה שלו". לדבריו, "זה לא תחום אפור באופן חד משמעי. החשד הוא שהשתמש בסמכותו לרעה, בין אם זה בעילה שלא בהסכמה וגם אם זה במעשה מגונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שיטת החקירה של המשטרה שנותרה שנויה במחלוקת

במסגרת חקירת הפרשה, אותרו יומני העבודה שלו בארבע מרפאות שונות שבהן הוא עובד. בכוונת המשטרה לפנות למטופלות שלו על מנת להבין אם ישנן נשים נוספות שהותקפו על ידו.

לאחר המעצר הראשון פורסם כי המשטרה ביצעה תרגיל חקירה שנוי במחלוקת במסגרת הפרשה. המשטרה שלחה אל הרופא שוטרת שהתחזתה למטופלת עם אותה בעיה שעליה התלוננה המוטרדת כביכול, והיא נאלצה לעבור הליך בדיקה פולשני.

ראש צוות החקירה, רב-פקד רונה מורד-פינגל, סיפרה את עיקרי הפרשה, שהחלה בספטמבר השנה. צעירה בת 19 התלוננה כי הגיעה למרפאתו של הרופא, המוכר כגינקולוג וכסקסולוג, ושם הוא אנס אותה. לדבריה, הוא החדיר לגופה ויברטור, בניגוד להוראות הטיפול.

במהלך הבדיקה, טענה השוטרת בפני הרופא כי היא סובלת מהבעיה שהציגה הצעירה. לאחר מכן, עברה את הבדיקה שביצע גם בה - אשר כללה כאמור החדרת חפץ לאיבר מינן. על פי החוק, מדובר לכאורה במעשה אינוס.

(עדכון ראשון: 8:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully