וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן הודה: "אני שומע שירים ישראליים בכל יום"

שמעון סימן-טוב

30.3.2016 / 0:27

יו"ר הרשות הפלסטינית נפגש ברמאללה עם ישראלים יוצאי עדות המזרח וחשף מי הזמר הישראלי האהוב עליו: "יש לנו הרבה במשותף עם היהודים הערבים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרב אברהם גולן מברך את אבו מאזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הצהיר שלשלום (שני) בפגישה עם משלחת של ישראלים בני עדות המזרח ברמאללה כי הוא "נוהג להאזין באופן יום יומי לשירים ישראליים". הוא ציין כי הזמר האהוב עליו הוא משה אליהו, פייטן ישראלי יליד חאלב שבסוריה.

"יש לנו, הערבים, הרבה במשתף עם היהודים הערבים: שפה, היסטוריה, תרבות, אומנות ומוסיקה", אמר אבו מאזן. "אם נשיג הסכם שלום, תהיה נורמליזציה ביחסי ישראל עם 57 מדינות ערביות ומוסלמיות, וזאת תהיה הזדמנות לחברה הישראלית לחיות ביציבות עם שכניה ללא גדרות ובידוד".

המשלחת שעמה נפגש אבו מאזן כללה כ-60 איש, בהם השר לשעבר שמעון שטרית. במהלך הפגישה, הניח הרב אברהם גולן את ידו על ראשו של אבו מאזן, ולפי דיווחים פלסטיניים, בירך אותו כי "יזכה לאריכות ימים, וכי האל ייתן לו חכמה ותבונה למצוא פתרון בעזרת השם לנו ולהם".

בעולם הערבי נוהגים לכנות את יוצאי עדות המזרח "יהודים ערבים". מונח זה מקביל למונח "ערבי נוצרי" או "ערבי מוסלמי" והוא משקף את התפיסה ולפיה היהדות אינה לאום, אלא דת, ולכן אין סתירה בין שתי זהויות אלו.

(עדכון ראשון: 20:25)

עוד בוואלה! NEWS
"ראיות לכאן ולכאן": מעצר החייל שירה במחבל הפצוע הוארך ביומיים
אחרי שנחקר שעות בחשד לעבירות מין: משה איבגי נשלח למעצר בית
נשיאת העליון על הביקורת נגד בג"ץ: "נמשיך בדרכנו ללא מורא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully