וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח מפתיע: ראש ממשלת דנמרק יבלה את חופשת החג בישראל

23.3.2016 / 10:54

לארס לקה ראסמוסן ואשתו ינחתו בנתב"ג בשעות הצהריים וישהו בארץ במשך חמישה ימים, בזמן חג הפסחא. הערב הוא יסעד עם נתניהו ורעייתו. במהלך ביקורו הוא יגיע לרמאללה. "נחמד שמכל המקומות הוא בחר בישראל"

ראש ממשלת דנמרק לארס לוקה ראסמוסן, 28 ביוני 2015. רויטרס
ראש ממשלת דנמרק לארס לקה רסמוסן/רויטרס

ביקור מפתיע: ראש ממשלת דנמרק לארס לקה רסמוסן נחת היום (רביעי) בשדה התעופה בן-גוריון, יחד עם רעייתו וקבוצת חברים, לצורך חופשה פרטית. רסמוסן ורעייתו בחרו לבלות את חופשת חג הפסחא השנתית שלהם בישראל והם ישהו בארץ חמישה ימים. הערב הם יאכלו ארוחה משותפת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו.

ראש ממשלת דנמרק ואשתו נחתו בארץ בטיסה מסחרית רגילה מקופנהגן, ולא בטיסה רשמית. הם מתכננים לבלות בתל אביב ולטייל באתרים שונים בישראל, לבקר ברמאללה ולפגוש גורמים ברשות הפלסטינית.

רסמוסן מכהן כראש ממשלת דנמרק החל מהשנה שעברה, וזוהי הקדנציה השנייה שלו בתפקיד. עד כה הוא לא קיים אף ביקור רשמי בישראל כראש ממשלה. עם זאת, ממשלתו נחשבת יחסית פרו-ישראלית. דנמרק מתנגדת להתנחלויות ותומכת בפ תרון שתי המדינות, אך היא אינה תומכת בחרמות על ישראל וסירבה להצטרף עד כה לשכנתה שבדיה, שהכירה בפלסטין כמדינה.

ביקורים פרטיים של מנהיגים זרים בישראל הם עניין יחסית נדיר - ישראל היא אמנם יעד חשוב לביקורים רשמיים של מנהיגים מרחבי העולם, אבל במקרה הזה מדובר בביקור למטרות תיירות. בכיר ישראלי אמר כי "יש בזה משהו נחמד יותר. הוא לא מגיע לכאן בגלל שהעבודה שלו מחייבת אותו, אלא כי מכל המקומות בעולם, כאן מתחשק לו לבלות בחופשה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
השר כץ: אם בבלגיה ימשיכו לאכול שוקולד, לא יוכלו להילחם בטרור
"הלב נקרע": אבל כבד במושב של החייל שמת בריצה יום לאחר גיוסו
קלינטון וטראמפ ניצחו באריזונה - אך קרוז וסנדרס לא מוותרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully