וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בר לב אישר: חיסול קונטאר הוא "הצלחה גדולה של ישראל"

27.2.2016 / 14:35

חבר הכנסת התייחס באירוע "שבתרבות" להופעותיו של נסראללה בציבור, והזהיר כי "עליו לשמור על עצמו". כשנשאל אם על מזכ"ל חיזבאללה להיזהר "כמו סמיר קונטאר", השיב בחיוב ואמר כי "לישראל זיכרון ארוך". לאחר מכן, מסר: "אמרתי כי לא אכנס לפעולות מבצעיות"

צילום: דרום TV

חבר הכנסת עומר בר לב (המחנה הציוני) התייחס היום (שבת) במהלך אירוע "שבתרבות" בבאר שבע להופעותיו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה מחוץ לבונקר שממנו הוא משדר את איומיו לרוב. בר לב אמר כי נסראללה מרבה להיראות בציבור לאחרונה, וציין כי "עליו לשמור על עצמו". כשהקביל המנחה את אזהרת בר לב לחיסול סמיר קונטאר ואמר כי מדובר היה ב"הצלחה אדירה של ישראל", השיב חבר הכנסת "נכון, לישראל יש זיכרון ארוך".

לדברי בר לב, "לא הייתי ממליץ לנסראללה לצאת מהבוקר. הוא אויב, הוא צריך להיות מטרה - ולכן ברמה האישית שימשיך לשמור על עצמו". בתגובה, אמר המנחה רועי כ"ץ כי "עליו להיזהר בדיוק כמו סמיר קונטאר". מיד לאחר מכן, ניסה בר לב להתחמק ממענה על שאלות מבצעיות, אך לבסוף אישר את אמירתו של כ"ץ לפיה חיסולו של קונטאר היה הצלחה ישראלית.

בר לב הוסיף כי "לישראל יש זיכרון ארוך. אני בתור קצין צעיר הוקפצתי לאותו אירוע בנהריה שבו הרג קונטאר את משפחת הרן, והזיכרון שלי ארוך. זה בהחלט מסר לנסראללה".

לקריאה נוספת:
נסראללה: "נגיב על חיסול קונטאר בזמן ובמקום המתאימים"
נאום נסראללה לא מותיר מקום לספק: חיזבאללה יגיב על חיסול קונטאר
קצין ישראלי בכיר לאתר סעודי: "תגובתנו לחיזבאללה תהיה קשה"

עומר בר לב  במסיבת עיתונאים  של מפלגת העבודה בנושא התפישה מדינית-בטחונית, דצמבר 2012. נמרוד סונדרס
"יש לי זיכרון ארוך". בר לב/נמרוד סונדרס

קונטאר חוסל בחודש דצמבר בסוריה, ועל פי כלי תקשורת לבנוניים, התקיפה שבה חוסל בוצעה על ידי ישראל. לפי הפרסומים, חיל האוויר תקף בניין בן שש קומות שבו שהה קונטאר בפרבר של דמשק, ג'רמאנא, בעת שהתקיים בו מפגש בכירים של ארגוני טרור העוסקים בישראל. עם זאת, בירושלים לא אישרו מעולם את הדיווחים על אחריות ישראל לחיסול.

בתגובה לחיסול, אמר נסראללה במהלך נאום שנשא בדאחייה, מעוז חיזבאללה בביירות, כי האחריות למותו של קונטאר מוטלת על "האויב הישראלי". בנאום זה אים נסראללה כי "אנו נממש את זכותנו להגיב על ההתנקשות בכל מקום ובכל זמן ואופן שנראה לנכון".

לאחר פרסום התבטאותו, מסר בר לב: "כאשר נשאלתי אם מדובר בפעולה ישראלית אמרתי כי לא אכנס לפעולות מבצעיות. כל חיסול וכל מחבל שמוצא את מותו הוא מבורך ולא משנה אם הייתה לנו יד בכך או לאו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סמיר קונטאר. אי-פי, AP
בר לב אישר כי חוסל על ידי ישראל. סמיר קונטאר/AP, אי-פי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully