וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון דקירה בגוש עציון: קצין מילואים נהרג מירי צה"ל לעבר מחבל

24.2.2016 / 15:29

המחבל ניסה לדקור את הקצין מחיל האוויר בצומת המרכזי, אך נורה ונפצע בינוני על ידי כוח צה"ל. מהירי נפגע בשוגג גם הקצין בן ה-31 בפלג גופו העליון ונפצע באורח אנוש. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותו

עריכה: ניר חן

אליאב גלמן, קצין מילואים בחיל האוויר בן 31, נהרג היום (רביעי) במהלך ניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון. המחבל הגיע לאזור וניסה לדקור את הקצין אך נורה על ידי כוח צה"ל בטרם הספיק לפגוע בו. מהירי לעבר המחבל נפצע בשוגג הקצין בפלג גופו העליון. הקצין, אב לשניים שרעייתו בהריון מתקדם, פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותו. המחבל, ממדוח עמר, מורה למתמטיקה בן 26 מהעיירה דורא שליד חברון, נפצע באורח בינוני ופונה גם הוא לבית החולים בבירה.

באזור פעל כוח של גדוד חרוב מחטיבת כפיר. הדיווח על פיגוע דקירה בצומת גוש עציון התקבל במד"א מרחב ירושלים בשעה 12:19. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים באמצעות ניידת טיפול נמרץ. בבית החולים המשיכו בפעולות ההחייאה לקצין, עד שנאלצו לקבוע את מותו.

חובש בכיר במד"א אבא ריצמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו חייל בשנות ה-30 לחייו מטופל על ידי כוח רפואה של צה"ל שהיה במקום, הוא הועבר אלינו לניידת טיפול נמרץ סמוך למקום. הפרמדיקים בניידת טיפול נמרץ התחילו בפינוי דחוף לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים".

עוד בוואלה! NEWS:
ניצב בדימוס חגי דותן יודה שהטריד מינית שוטרות - ולא יועמד לדין
"בוא ננסה מדברת עברית": הפרסומת השנויה במחלוקת של קופת חולים מכבי

זירת פיגוע דקירה צומת גוש עציון. מד"א
צומת הגוש, זירת האירוע/מד"א

הפרמדיקים של מד"א אייל זהבי ויאירה וינגוש חברו לכוח הרפואה של צה"ל בצומת אפרת. "העבירו אלינו צעיר בשנות ה-30 עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו מוגדר קשה", הם סיפרו. במהלך הפיגוע בצומת הגוש סיפקו שירותי הדם של מד"א לבית החולים שערי צדק 90 מנות דם ומרכיבים.

(עדכון ראשוןן: 12:25)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פצוע אנוש פיגוע צומת גוש עציון. נועם מושקוביץ
פינוי הפצוע לבית החולים, שם נקבע מותו/נועם מושקוביץ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת פיגוע דקירה צומת גוש עציון. מד"א
המחבל שנורה ונפצע/מד"א
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחבל, מורה למתמטיקה מהעיירה דורא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully