וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב רמת גן בן 31 הטריד מינית עשרות ילדות - דרך האינסטגרם

24.2.2016 / 8:45

החשוד, גבר נשוי שפעל תחת שמו הפרטי, נעצר לאחר שאם לילדה בת תשע סיפרה לה על שיחה שניהלה עמו. לפי החשד, הוא שלח לילדות תמונות של איבר מינו ושידל אותן לבצע מעשים מיניים, לצלם - ולשלוח לו

אינסטגרם. ShutterStock
המשטרה מבקשת מהורים וילדים שנפגעו מהפדופיל ליצור קשר/ShutterStock

תושב רמת גן בן 31 נעצר הלילה (רביעי) על ידי משטרת תל אביב בחשד שהטריד מינית בחודשים האחרונים עשרות ילדות בנות 12-9 דרך אפליקציית שיתוף התמונות "אינסטגרם" ושידל אותן לבצע מעשים מגונים בעצמן. זאת, כשהוא פועל תחת שמו הפרטי.

מעצרו של החשוד התאפשר לאחר שאמן של אחת הילדות שהיו עמו בקשר התלוננה לשוטרי מרחב יפתח על התכתבות שניהלה בתה עם החשוד באפליקציה. להערכת המשטרה הוא פעל במקרים נוספים, וטרם התברר באופן מלא היקף פעילותו של החשוד.

מפקד המרחב, ניצב-משנה דוד גז, החליט להפעיל שוטרת שהתחזתה לילדה בת תשע וניהלה שיחות עם החשוד, שנישא לאחרונה. הוא דרש ממנה לבצע בגופה מעשים מיניים ולהיחשף בפניו בעירום, תוך שהוא שולח לה תמונות שלו בעירום, כולל של איבר מינו.

בחקירתו הראשונית, החשוד קשר את עצמו לחשדות. הוא יובא היום בצהריים לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו. המשטרה מבקשת מהורים וילדים שנפגעו מהפדופיל ליצור קשר, על מנת להשלים את חקירת המקרה.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר מדימונה הואשם באונס קטינה: "היא ראתה בו אח"
חשד: תושב באר שבע עקב אחר תלמידות יסודי בדרכן הביתה
מלווה ברכב לילדים בעלי מוגבלויות בצפון חשוד שביצע בהם מעשים מגונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully