וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטיחו שהכלבים שלהם יודעים לקרוא - ונכשלו בשידור חי

25.2.2016 / 10:03

יש אנשים שבטוחים שהכלב שלהם הוא הכי חכם בעולם. שני אנשים שניסו להוכיח בטלוויזיה שהכלבים שלהם יודעים לקרוא, ספגו השפלה מול מיליוני צופים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון - הכלב שנכנס לספר השיאים של גינס על סקייטבורד

איו מחלוקת על כך שיש כלבים מאד אינטליגנטיים, כאלה שמסייעים לנכים, עוזרים למצוא סמים ואפילו משרתים בצבא. אולם יש בעלי כלבים שמשוכנעים שהיכולות של הכלב שלהם מרקיעות שחקים, ושהוא יכול אפילו לקרוא אם יכשירו אותו לכך. גבר ואישה כאלה הופיעו בתוכנית בוקר בריטית כדי להשוויץ בכישורים של כלביהם, אבל ספגו כישלון מביך במיוחד. שני הכלבים היו מקסימים ונהנו מאד מתשומת הלב, אבל סירבו להשלים את המטלות שהיו כתובות על פתקים ששלפו מולם הבעלים.

ניק גרדנר, שלו שייך כלב הלברדור פרני שהופיע בתוכנית, אימן את כלבו במשך זמן רב "לקרוא" מילים כמו "לשבת", "להתגלגל" ו-"להסתובב". אולם ברגע האמת הדברים ממש לא הלכו כפי שקיווה. דעתו של הכלב החמוד היתה מוסחת מדי על ידי מנחת התוכנית, ובמקום להסתובב כפי שרשום בפתק הוא נשכב על הרצפה.

צפו ברגעים המביכים

הכלבים הם חלק מעמותת "כלבים עוזרים לילדים", והם נמצאים בבתי ספר כדי לסייע לילדים לרכוש יותר ביטחון עצמי ומוטיבציה. מייסדת העמותה, טרייסי ברידג', הסבירה שידידו הטוב של האדם מספק לילדים ביטחון בעת שהם לומדים לקרוא, ולכן החליטה ללמד גם את הכלבים לקרוא.

המנחים נראו נרגשים לקראת הטריק המדהים, ולאחר הכישלון התקשו להסתיר את אכזבתם. כדי לסיים את האירוע המביך בטעם טוב הם הראו סרטון וידאו של פרני "קורא" בהצלחה בהזדמנות אחרת. "הכלבים לומדים את הפקודה, אחר כך אנחנו מכירים להם את המילה של הפקודה ולאט לאט אנחנו רק מראים להם את הפתק בלי להגיד כלום וכך הם 'לומדים לקרוא'", הסביר גרדנר.

עוד בנושא:

לא להאמין: הכלב שמצייר, מנגן, מכבס ואפילו משכיב את הקטנה לישון

הגיבור המפתיע: חתול הציל את בעליו משריפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הכלבים הם חלק מעמותת "כלבים עוזרים לילדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully