וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: אקדם חקיקה להדחת ח"כים שמבקרים משפחות מחבלים

7.2.2016 / 12:26

ראש הממשלה התייחס בישיבת הממשלה לביקור חברי הכנסת מבל"ד ואמר: "אם זה היה קורה בקונגרס האמריקני או בפרלמנט הבריטי, אני חושב שהייתה קמה צעקה גדולה מאוד ובצדק"

צילום: לע"מ, רוני כנפו, שלומי גבאי; עריכה: יאיר דניאל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בישיבת הממשלה לביקור חברי כנסת מסיעת בל"ד בבתי משפחות מחבלים, ואמר כי יפעל לבחון שינויי חקיקה חדשים "ומחוזקים שיאפשרו לנו לגרום לכך שמי שפועל בכיוון זה לא יכהן בכנסת ישראל".

בישיבה טען ראש הממשלה שרבים מאזרחי ישראל חשים שחברי הכנסת האלו לא מייצגים אותם. "אנחנו עושים מאמצים גדולים, השקעה גדולה, כדי לשלב את האזרחים הערבים בחברה הישראלית והם עושים את ההיפך הגמור. הם בונים חומות של שנאה" אמר נתניהו, והוסיף: "אני מנסה לדמיין מה היה קורה בפרלמנט הבריטי או בקונגרס האמריקני אם חברי פרלמנט או חברי קונגרס היו הולכים ועומדים דום לזכר מרצחים שרצחו אזרחים בריטים או אמריקנים. אני חושב שהייתה קמה צעקה גדולה מאוד ובצדק".

נתניהו שוחח אתמול עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה לבחון צעדים משפטיים שאותם ניתן לנקוט נגד חברי הכנסת הערבים. כמו כן, נתניהו הודיע כי יגיש עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין קובלנה לוועדת האתיקה של הכנסת בעניינם. "אני מצפה מכל חברי האופוזיציה, שהזדעקו גם הם בצדק, לתמוך בהצעות שנביא", הוסיף בישיבה.

עוד בוואלה! NEWS:
בנו של פעיל שמאל שנרצח: הח"כים הערבים עודדו מחבל שרצח מחנך לדו-קיום
שטייניץ: ישראל לא יודעת על כל מנהרה שחמאס חופר

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה. פברואר 2016. עמית שאבי, פול צלמים
"להחמיר ענישה למעסיקי שוהים בלתי חוקיים". נתניהו/פול צלמים, עמית שאבי

ביום שלישי נפגשו שלושת חברי הכנסת מהרשימה המשותפת עם אביו של בהא עליהן, שביצע את פיגוע הדקירה והירי בארמון הנציב בחודש אוקטובר האחרון, והביא למותם של שלושה בני אדם, ועם קרובי מחבלים נוספים ממזרח ירושלים. בפגישה, שמיקומה לא נודע, סיפרו קרובי המחבלים על הסבל שבאובדן יקיריהם והדגישו את החשיבות שבהבאת גופותיהם לקבורה, וכן מחו על האופן שבו קרוביהם "הוצאו להורג". חברי הכנסת מצדם הבטיחו כי יפעילו את כל הלחצים האפשריים על מנת להביא את הגופות לקבורה בהקדם האפשרי.

ראש הממשלה דיבר בישיבה גם על הצעות נוספות שהוא מקדם, בין היתר בעניין ההחמרה והענישה על מי שמעסיק ומלין אזרחים שוהים בלתי חוקיים. "צריך להבין שחלק ניכר מפעולות הטרור שאנחנו חווים בתוך שטחה של מדינת ישראל נעשים על ידי שוהים בלתי חוקיים. לכן אנחנו חייבים לגרום לכך שמי שמעסיק אותם, מי שמשכן אותם ומי שמסיע אותם יישא גם הוא בתוצאות", ציין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'מאל זחאלקה, חנין זועבי, באסל גטאס. ערן גילווארג, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
הח"כים מבל"ד שביקרו את משפחות המחבלים/עיבוד תמונה, ערן גילווארג, ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully