וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב למבצע "זבל": טבעת האירוסין שאבדה לכלה נמצאה - ליד הפח

האדם שמצא את הטבעת גילה רק יומיים לאחר מכן על הדרמה שהתחוללה בירושלים, אז נרתמו עשרות רבות של תושבים לסייע באיתורה בערמות הזבל. בשיחה בין המשפחה לחברו של המוצא התברר כי הטבעת כלל לא הייתה בתוך הזבל, כפי שחשדו תחילה, אלא נפלה ליד הפח

צילום: קבוצת העיתונאים רוטרניק, עריכה: אביב אירגז

אחרי שעשרות תושבי ירושלים נרתמו בשבוע שעבר לסייע למשפחה שאיבדה טבעת אירוסין בשקית אשפה שהושלכה למכולה של משאית זבל, נמצאה אתמול (ראשון) הטבעת – ליד פח הזבל שאליו נזרקה השקית. אחר הצהריים קיבל מקורב למשפחת הכלה טלפון ועל הקו היה אדם שסיפר כי חברו מצא הטבעת המדוברת.

בשיחה התברר כי הטבעת כלל לא הייתה בתוך הזבל, כפי שחשדו תחילה, אלא נפלה ליד הפח והאדם שמצא אותה שמע רק בשבת על הדרמה שהתחוללה ביום חמישי האחרון. אחרי ששמע על כך הוא ביקש מיד מחברו לאתר את המשפחה ולהשיב לה את הטבעת. אחרי שהתקבלה השיחה, נוצר קשר בין המוצא למשפחת הכלה ולאחר מכן נמסרה אמש הטבעת לכלה המאושרת.

עוד בוואלה! NEWS:
שלג יורד בצפת, בבית ג'אן ובהרי הגליל: החלטה על לימודים - בבוקר
הנשיא לשעבר שמעון פרס חש ברע ופונה לבית החולים במצב יציב

חיפושים אחר טבעת אירוסין שנזרקה לפח הזבל בטעות. ירושלים. 21 בינואר 2016. נועם מושקוביץ
החיפושים אחר הטבעת, בחמישי/נועם מושקוביץ

ביום חמישי פנתה המשפחה לעזרת הציבור בחיפושים אחרי טבעת אירוסין שאבדה לבת המשפחה, שתאריך חתונתה נקבע לחודש הבא. היא אף הציעה פרס כספי של אלף דולר למוצא הישר. טבעת האירוסין אבדה בשעות הבוקר בשכונת גאולה בבירה. המשפחה חשבה תחילה כי הטבעת נתפסה בשקית זבל שהושלכה לפח, ששניות לאחר מכן פונה למכולה של משאית זבל.

לטענת המשפחה, מדובר בטבעת ששוויה עשרות אלפי שקלים. עשרות רבות נעתרו לבקשת המשפחה והגיעו לסייע בחיפושים. נציגי העירייה אישרו למשאית לפרוק את תכולתה במחסני העירייה בסמוך להר המנוחות על מנת להקל ולזרז את איתור האבדה.

הלילה חשפה המשפחה כי במהלך מסע החיפושים פנה יהלומן בחשאי למשפחת הכלה והציע לה טבעת חלופית במתנה כדי להפחית במעט מעוגמת הנפש שנגרמה לכלה. הכלה ומשפחתה ביקשו להודות לעיריית ירושלים, לציבור המתנדבים ולכלי התקשורת על הסיוע עד להשבת הטבעת חזרה.

(עדכון ראשון: 23:55)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חיפושים אחר טבעת אירוסין שנזרקה לפח הזבל בטעות. ירושלים. 21 בינואר 2016. נועם מושקוביץ
חיפושים אחר טבעת אירוסין שנזרקה לפח הזבל בטעות. ירושלים. 21 בינואר 2016/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully