וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הלוטו בארה"ב: 3 זוכים בפרס הגדול של 1.5 מיליארד דולר

אחד מהכרטיסים עם המספרים הזוכים נרכש בלוס אנג'לס, ושניים נוספים בפלורידה ובטנסי. זהותם של המעושרים, שהצליחו לנחש את המספרים הזוכים אחרי חודשיים שבהם הפרס רק תפח, אינה ידועה. הסיכויים לזכות: 1 ל-292.2 מיליון

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

מספרים ששווים 1.5 מיליארד דולרים: לפחות שלושה כרטיסים עם המספרים הזוכים בהגרלת הלוטו הגדולה בהיסטוריה נמכרו בקליפורניה, בפלורידה ובטנסי - כך מסר היום (חמישי) סגן מנהל יחסי הציבור של הלוטו בקליפורניה, רוס לופז. זאת אלרח שבמשך כמה שעות מתוחות נודע רק על כרטיס אחד זוכה, שנמכר בפרבר של לוס אנג'לס.

אותו כרטיס נמכר בחנות "סבן אילבן" בצ'ינו הילס, סמוך ללוס אנג'לס. החנות ומרכז הקניות שבו היא נמצאת הפכו מיד עם ההודעה למוקד הומה אדם, ומאות עיתונאים, סקרנים ועוברי אורח מילאו את המקום בהתרגשות. רבים מהם קראו: "צ'ינו הילס! צ'ינו הילס!". החנות תזכה בבונוס של מיליון דולרים על מכירת הכרטיס הזוכה.

אמריקה סערה השבוע עקב הגרלת הלוטו שנחשבת לגדולה ביותר בהיסטוריה. המספרים שעלו בהגרלה הם: 19, 4, 34, 27, ו-8, והמספר החזק הוא 10. ההגרלה החלה ברביעי בנובמבר 2015, אז עמד הפרס הראשון על 40 מיליון דולרים. אולם עקב היעדר זוכה - הפרס גדל באופן משמעותי.

הזוכים המאושרים יחלקו בסכום של 930 מיליון דולרים - זאת לאחר הורדת מיסים. התחרות פועלת ב-44 מתוך 50 המדינות בארצות הברית. לפי כלי תקשורת מקומיים, הסיכוי לזכייה בהגרלה שהתקיימה אתמול בלילה הוא אחד ל-292.2 מיליון.

עוד בוואלה! NEWS:
בצה"ל חוששים: הרשות מגייסת מיליונים לשיקום בתי מחבלים
חמישה הרוגים בפיצוץ מכונית תופת בדרום-מזרח טורקיה
לאחר שכונה "מחבל": חייל מוסלמי יפרוש משירות בצה"ל

(עדכון ראשון: 7:40)

תור מחוץ לדוכן למכירת כרטיסי לוטו בקליפורניה, ארצות הברית, 9 בינואר 2016. רויטרס
תור משתרך מחוץ לחנות למכירת כרטיסי לוטו בקליפורניה/רויטרס
אנשים ממתינים בתור לחנות למכירת טפסי לוטו בסן ברנרדינו, קליפורניה, ארצות הברית, 9 בינואר 2016. רויטרס
מכירת כרטיסי לוטו בסן ברנרדינו, קליפורניה/רויטרס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully